• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    FrökenH skrev 2015-05-18 18:39:34 följande:

Hej alla! Har bim om två dagar och har symptom så som ömma bröst, molvärk och trötthet. Har pågått i 5 dagar nu. Tempar varje morgon och än så har inte temperatur sjunkit som den brukar några dagar innan mens och jag hoppas att den håller sig hög eller höjs ännu mer! Jag hade även en "implantations-dip" i temperaturkurvan 6 dagar efter ÄL tillsammans med en rosa flytning (nidblödning?) som varade en dag endast.

Jag är dock orolig att jag inte är gravid trots alla dess positiva symptom. Har haft förhoppningar innan och trott mig vara gravid, men sen har mensen kommit.

Vad tror ni?

Låter ju som det mycket väl kan vara gravsymtom, hoppas det! Har du tänkt att vänta med att testa till BIM?
  • FrökenH
    soofa skrev 2015-05-18 18:54:11 följande:

Låter ju som det mycket väl kan vara gravsymtom, hoppas det! Har du tänkt att vänta med att testa till BIM?

Ja, jag tänkte vänta till BIM denna gången. Jag vill inte bli besviken i onödan. Vill så gärna att det ska vara ett plus, men samtidigt så nyfiken!
  • soofa
    FrökenH skrev 2015-05-18 18:58:59 följande:
    Ja, jag tänkte vänta till BIM denna gången. Jag vill inte bli besviken i onödan. Vill så gärna att det ska vara ett plus, men samtidigt så nyfiken!
    Förstår det! Har du test hemma? Jag skulle inte kunna hålla mig om jag var du! :)
  • FrökenH
    soofa skrev 2015-05-18 19:27:03 följande:

Förstår det! Har du test hemma? Jag skulle inte kunna hålla mig om jag var du! :)

Jag har ju inte det så därför är det lite lättare att hålla sig... Men bara två dagar kvar tills jag testar! Om inte mensen dyler upp då. Men håll tummarna för att den håller sig borta.
  • FrökenH
    Maka94 skrev 2015-05-18 19:31:20 följande:

Hållt mig i två timmar nu.. Åh! Låt tiden gå fortare!

Jag håller tummarna för att du får ett positivt besked! Hoppas hoppas!
  • GlitterLina
    Maka94 skrev 2015-05-18 19:31:20 följande:

Hållt mig i två timmar nu.. Åh! Låt tiden gå fortare!

Hehe spännande :)
  • GlitterLina
    Maka94 skrev 2015-05-18 20:41:07 följande:

Dom längsta 5minuterna någonsin nu... Så inställd på ett minus!

Åhhh vad belev det??? :) håller tummar!