• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Bubblor
    Tussigullan skrev 2015-05-19 07:28:09 följande:

Så. Då kom mensen nästan en vecka sen. Smärtan från helvetet som jag aldrig känt innan. Förmodligen ett befruktat ägg som inte fick fäste eller stöttes ut. Men men..body knows best..nya tag bara :)

Vad tråkigt att höra, hoppas smärtan går över fort som tusan. Ska hålla tummarna för nästa månad :)
  • lanylena
    Symetrical skrev 2015-05-19 07:32:36 följande:
    Äl +6 idag och såhär ser kurvan ut. Hade en liten tempdipp igår, så förväntade mig lägre idag och spottings när som precis som förra månaden. (Då vart lutealfasen bara 7 dygn) Dock var tempen högre idag igen och inga nattliga svettningar som alltid brukar börja ett par dygn innan mensen dyker upp. Med andra ord är inte hoppet ute än i alla fall!
    Oooh, spännande
  • Symetrical
    Kixpix skrev 2015-05-18 21:19:55 följande:
    Bara jag som ser ett väldigt ljust streck i en vinkel genom mobilen?

Köp hellre ett clearblue plus och clearblue digital och testa om 1-2 dagar.
    Jag ser också en skugga. Absolut! Tycker att det bådar gott Maka94!
  • Maka94
    Symetrical skrev 2015-05-19 08:40:41 följande:

Jag ser också en skugga. Absolut! Tycker att det bådar gott Maka94!

Alltså.. Jag förstår inte var ni ser den :P Jag måste vara helt blind :P
  • Akire-84
    Maka94 skrev 2015-05-19 09:07:07 följande:
    Ta ett nytt test :)
  • soofa
    Maka94 skrev 2015-05-19 09:07:07 följande:
    Ja, ta ett nytt - gärna med ett annat test om du har. :)
  • Malin 845
    lanylena skrev 2015-05-19 07:18:10 följande:

Hej på er med BIM enligt nedan! smile1.gif Hur går det för er?

9/5 Erica1985, Jini Shearer
    10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
    11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
    12/5 Angdev, Fronten, waan
    14-15/5 cleo
    15/5 Kolan91
    16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
    17/5 Spring16, Angie4
    18/5 Jullan1989
    19/5 natlin, MatildaMilano
    20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical

Hej! Ja för mig så vet jag faktiskt inte. Var länge sen bim nu men ingen mens alls. Pratade med bm igår och hon sa att visst kan jag ändå vara gravid men att det visar sig sent. Antingen det eller så ställer kroppen om sig efter att jag hade mina P plåster för några månader sen och mensen är då sen. Hoppas på plus men hoppet är inte så högt!
  • Maka94
    soofa skrev 2015-05-19 09:16:51 följande:

Ja, ta ett nytt - gärna med ett annat test om du har. :)

Det får vänta till ikväll eller imorgon bitti, jag klarar inte av ett till eventuellt negativt test just nu. Sovit som en kratta och legat vaken halva natten.
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-19 07:32:36 följande:

Äl +6 idag och såhär ser kurvan ut. Hade en liten tempdipp igår, så förväntade mig lägre idag och spottings när som precis som förra månaden. (Då vart lutealfasen bara 7 dygn) Dock var tempen högre idag igen och inga nattliga svettningar som alltid brukar börja ett par dygn innan mensen dyker upp. Med andra ord är inte hoppet ute än i alla fall!

Lookin good! Väntar med spänning :)
  • NellieMeja
    Malin 845 skrev 2015-05-19 09:16:58 följande:

Hej! Ja för mig så vet jag faktiskt inte. Var länge sen bim nu men ingen mens alls. Pratade med bm igår och hon sa att visst kan jag ändå vara gravid men att det visar sig sent. Antingen det eller så ställer kroppen om sig efter att jag hade mina P plåster för några månader sen och mensen är då sen. Hoppas på plus men hoppet är inte så högt!

För mig gick det inte bra.Mensen kom 2 dagar tidigare denna gång. Förra mensen kom 3 dagar sen. Så min kropp å jag är rejält ovänner just nu.För när vi inte försöker få barn kommer den som en klocka.