BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Hej. Måste hoppa in här och delta.
Har ett MF och ett MF i bagaget sedan vi började försöka för 10 månader sedan. Fjärde månaden nu efter skrapning efter MA. Har varit en mycket tung tid och ägglossningstester och dylikt har vi inte velat hålla på med eftersom samlivet nu också blivit så mycket viktigare och att behålla och lusten har varit A och O för relationen.
Började få bruna flytningar några dagar innan bim och tog ett gravtest på bim men negativt. Meeeen mensen kom aldrig, bara en sporadisk beige flytning. Sex dagar efter BIM tog jag ett gravtest bara för att återigen räkna bort denna månad. Men icke. Det var så positivt det kunde vara. Molvärken var inte en väldigt okaraktäristisk mens utan växtvärk. Är SÅ lycklig och kan inte fatta att jag får en tredje chans att få vårt efterlängtade barn! ????
Stämmer det att det redan är 19 plus här inne!?!?? Det måste ju vara någon form av rekord!
Inser att det imorgon redan är BIM+4, helt sjukt :|
Jag är osäker på om jag fick min mens?!
Den slutade igår.. Alltså hade jag bara det i 1 dag.. Hade så jävla ont i söndags och blödde ganska mycket men nu har jag bara lite ont och inge blod?!
Hej!
Hoppar gärna in här!
Jag och Sambon är inne på vårt tredje försök med barn nr 2. hoppas att det går vägen!!
Har BIM idag (19/5) men ingen mens än.
Enda känningarna jag har är ont i svanken, ungefär vid det ställe jag fick problem med då jag väntade vårt första barn. och brukar inte ha ont i svanken innan mens, och är ofta hungrig.
annars inga särskilda symptom men man hoppas ju ändå. tänkte ta ett test imorgonbitti om inte tant röd dyker upp innan dess vill säga.
Lycka till Alla med bebisverkstan!! =) och Grattis till alla som plussat! =)
Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?
9/5 Erica1985, Jini Shearer
10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
12/5 Angdev, Fronten, waan
14-15/5 cleo
15/5 Kolan91
16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
17/5 Spring16, Angie4
18/5 Jullan1989
19/5 natlin, MatildaMilano
20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical
När på dagen ska men ta temp?
Hej! Jag hoppar in här :) Vi har försökt att bli gravida sedan februari (jag vet, det har ej gått så lång tid) Har BIM 26/5 ...den här väntan känns som en evighet!!! Suck...
Jag är osäker på om jag fick min mens?!
Den slutade igår.. Alltså hade jag bara det i 1 dag.. Hade så jävla ont i söndags och blödde ganska mycket men nu har jag bara lite ont och inge blod?!
Det kan inte ha varit en nidblödning då..? Har du koll på tempen? De ggr jag blött lite och kort tid har jag fått bekräftat att det ändå varit mensen pga att tempen dykt ner till basalnivån. :)