BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Har inte fattat det än! Mannen och jag är helt chockade, men överlyckliga! Innan hade jag tänkt att jag skulle berätta det på något riktigt häftigt sätt för honom, men jag bara gick som i en dvala till honom när han kollade hockey och sa: Babe! Jag är gravid! Och höll upp testet. Den minen alltså!! Önskar att jag hade filmat honom ????
Tack för alla grattis!! Nu ska jag bara försöka greppa vad som hänt och njuta av denna fantastiska dag!! Grattis till er andra och lycka till ni som inte plussat än!
Wow! Grattis till dig med! Sjukt så många som plussat idag
Stort grattis båda två! Visst är det en härlig dag idag?
Åh, grattis till dig med! :D Fjärde plusset i dag, galet! :)
Så himla konstigt. Idag (bim plus 3-4) fick jag en vattnig orangerosa blödning..såg den när jag var på toa..o nu inte ett spår av den...är det mensen på g eller bebis..hahaha supernervös. Mina onda bröstvårtor och skarpa menssmärtor som jag haft en vecka börjar avta..så nu vill jag veta vad som försiggår..testet i morse var negativt
Ehhhh.... What?!?!
17:e maj är en magisk dag. Plussade själv på denna Norges nationaldag för exakt tre år sedan.
Jag plussade i morse på BIM+3. Första försöket, känns helt ofattbart!
Grattis alla som plussat. Skänker hopp till att det går å få plus hihi
Har inte fattat det än! Mannen och jag är helt chockade, men överlyckliga! Innan hade jag tänkt att jag skulle berätta det på något riktigt häftigt sätt för honom, men jag bara gick som i en dvala till honom när han kollade hockey och sa: Babe! Jag är gravid! Och höll upp testet. Den minen alltså!! Önskar att jag hade filmat honom ????
Tack för alla grattis!! Nu ska jag bara försöka greppa vad som hänt och njuta av denna fantastiska dag!! Grattis till er andra och lycka till ni som inte plussat än!
Stort grattis till alla som har plussat!!