• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    anlibabe skrev 2015-05-17 14:38:45 följande:

Absolut! Jag återkommer ;)

Okej, vad spännande! Håller också tummarna för er! :) räknar med att du håller oss uppdaterade! :)

Jag väntar med spänning! :)
  • Bubblor

Maka, jag hade lite ont i ryggen också dagen innan jag testade positivt, jag håller tummarna för dig! :) Grattis till er jag missat, det stod att det var 90 olästa inlägg, orkar inte riktigt läsa igenom alla ^^

• Maka94
    Bubblor skrev 2015-05-17 16:06:40 följande:

Maka, jag hade lite ont i ryggen också dagen innan jag testade positivt, jag håller tummarna för dig! :) Grattis till er jag missat, det stod att det var 90 olästa inlägg, orkar inte riktigt läsa igenom alla ^^

Då kanske jag kan hålla uppe hoppet lite längre iallafall :) vad hade du mer för symptom?:)
  • EliWe
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:43 följande:

Omg php6cFp8H99085.jpg

Grattis!! 3+ dessutom, du väntade länge med att testa
  • Bubblor
    Maka94 skrev 2015-05-17 16:20:32 följande:
    Då kanske jag kan hålla uppe hoppet lite längre iallafall :) vad hade du mer för symptom?:)
    Jag var galet trött, alltså konstant, låg i sängen nästan hela dagen, och när jag inte gjorde det längtade jag till sängen. Allt luktade jättestarkt dessutom, kände saker som min sambo inte kände och det drev mig till vansinne att han inte kände lukten när det luktade hur starkt som helst. Och sen lite ont i ryggen och i magen, som om jag skulle få mens när som helst. Annars hade jag inget mer, inget illamående eller så. :)
  • Symetrical
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:08 följande:

Omg stämmer detta .. phpdvkn1J95099.jpg

Klart det gör! Stort grattis!
  • natlin
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:43 följande:

Omg php6cFp8H99085.jpg

Supergrattis!!!!!! :)
  • anlibabe

Nu har jag snart hållit mig i fyra timmar..! Håller på att sprängas..! Räcker det för ett test?! Jag som annars har så tränad blåsa springer för jämt på toa nuförtiden.. Hoppas att det räknas som morgonurin i och med att jag har sovit... :)

• boniish
    EliWe skrev 2015-05-17 16:45:06 följande:
    Grattis!! 3+ dessutom, du väntade länge med att testa
    Tack :) ja jag var för feg BIM+5 idag när ja testa