BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Åh vad spännande!!!! Håller alla tummar å tår här ;)
Tack alla! Jag är fortfarande helt fnissig. Hopsar nästan omkring här hemma!
Nja, denna i så fall....
Vet ju att det är VÄLDIGT tidigt också
Vad roligt! Stort grattis! :)
Då får du joina fortsättningstråden. :)
Det är verkligen många som fått plus i maj! Kul!
Jobbar natt hela helgen och tänkte testa idag eller imorgon när jag vaknar på eftermiddagen efter typ 7 timmars sömn. Men eftersom att jag tydligen är sprängkissenödig efter 1,5 timme hela tiden så har ju inte urinen stått tillräckligt länge i blåsan..! Blir galen!!!
Jobbar natt hela helgen och tänkte testa idag eller imorgon när jag vaknar på eftermiddagen efter typ 7 timmars sömn. Men eftersom att jag tydligen är sprängkissenödig efter 1,5 timme hela tiden så har ju inte urinen stått tillräckligt länge i blåsan..! Blir galen!!!
Soofa: vet inte riktigt eftersom att jag slutade med P-ring i april så det har liksom inte blivit riktigt regelbundet. Men två veckor efter första mens hade jag jättetydliga äl-symtom så jag borde vara på äl+18. Sen hade jag konstigt nog liknande äl-sekret veckan efter det, så då är jag i så fall på äl+11. Så jag vet inte alls..! Haft lite spottings, vilket jag aldrig har annars.. Tagit ett test förra måndagen som var negativt tyckte jag, men när jag ser andras test som varit positiva så blir jag tveksam. Det syntes nån liten skugga.. :/ haft massa symtom innan, men nu känner jag inget förutom att jag är svullen, törstig och kissar jätteofta...
Hur går det för dig?
Soofa: vet inte riktigt eftersom att jag slutade med P-ring i april så det har liksom inte blivit riktigt regelbundet. Men två veckor efter första mens hade jag jättetydliga äl-symtom så jag borde vara på äl+18. Sen hade jag konstigt nog liknande äl-sekret veckan efter det, så då är jag i så fall på äl+11. Så jag vet inte alls..! Haft lite spottings, vilket jag aldrig har annars.. Tagit ett test förra måndagen som var negativt tyckte jag, men när jag ser andras test som varit positiva så blir jag tveksam. Det syntes nån liten skugga.. :/ haft massa symtom innan, men nu känner jag inget förutom att jag är svullen, törstig och kissar jätteofta...
Hur går det för dig?
Nu kom mensvärken i ryggen också, så nu är det väl bara en tidsfråga innan mensen är här :(
Ja, vi åker utomlands på tisdag också så det hade ju varit bra att veta spelreglerna inför resan! ;) ja, jag har kissat på tre stickor i hela mitt liv så är helkass på att läsa av, så kan nog behöva lite hjälp ;)
Vad spännande! Håller tummarna! Det är bara att mysa på nu då ;) vilket försök är det?