• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • debbie85
    mkes skrev 2015-05-17 08:29:25 följande:

Grattis! Visste det! Sticken slår aldrig fel!

Hahaha! Ok. Nä, alltså jag skulle trott att jag vore galen om jag inte vore gravid med alla dessa symtom. Om min man har skojat med mig så har jag spontant typ skrikit ut "akta magen". Alltså typ reflexmässigt skyddat magen. :-P
  • debbie85
    mkes skrev 2015-05-17 08:29:25 följande:

Grattis! Visste det! Sticken slår aldrig fel!

Glömde skriva Tack! Jag är så fnissig och uppspelt nu!
    Cafeconleche skrev 2015-05-17 08:30:51 följande:

Grattis Debbie! Njut nu av denna underbara dag!!!

Tack! Det ska jag!
  • Kolan91
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:32:33 följande:
    Hahaha! Ok. Nä, alltså jag skulle trott att jag vore galen om jag inte vore gravid med alla dessa symtom. Om min man har skojat med mig så har jag spontant typ skrikit ut "akta magen". Alltså typ reflexmässigt skyddat magen. :-P
    Hahaha! Vilka symtom har du? Läste något om rapar men vad mer? Tungan ute
  • debbie85
    Kolan91 skrev 2015-05-17 08:35:37 följande:

Hahaha! Vilka symtom har du? Läste något om rapar men vad mer?

Stick i livmodern (precis ovanför blygdbenet) under flera dagar, sen kom trötthet (har behövt ligga och vila i soffan flera gånger per dag), extrema humörsvängningar (blivit jättearg på mannen för ingenting flera gånger helt okontrollerat, så jävlig brukar jag inte vara) och nu senaste dagarna typ som vad jag kallar "illamående-rapar" på mornarna (inte direkt illamående men raparna påminner om hur mitt gravid-illamående var sist). Lite stickningar i brösten också men det känner jag är mer ospecifikt.
  • Angie4
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:22:12 följande:

Här syns det tydligare.

Grattis!

Jag har testat med stickor 5 dar i rad nu och strecket blir tydligare och tydligare och idag är det lika tydligt som ditt. Så uppenbarligen är jag oxå gravid, även om jag inte vågat tro på det... sambon har lovat att köpa ett cb idag så jag låter honom nog göra det för att bli ännu lite säkrare även om jag nu faktiskt inser att det inte är en önskedröm utan att det är sant efter att ha sitt ditt test
  • debbie85
    Angie4 skrev 2015-05-17 08:58:21 följande:

Grattis!

Jag har testat med stickor 5 dar i rad nu och strecket blir tydligare och tydligare och idag är det lika tydligt som ditt. Så uppenbarligen är jag oxå gravid, även om jag inte vågat tro på det... sambon har lovat att köpa ett cb idag så jag låter honom nog göra det för att bli ännu lite säkrare även om jag nu faktiskt inser att det inte är en önskedröm utan att det är sant efter att ha sitt ditt test

Tack! Åh vad härligt! Massor med grattis till dig med! Kul att min bild kunde klargöra lite!
  • Maka94
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Stort grattis!!