BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Grattis till alla plus!
Jag smuttade lite på ett glas, gick efter vad hjärtat sade.
Har ju inte plussat än och så länge jag inte vet om att jag är gravid försöker jag leva som normalt.
Får se om jag vågar mig på ett test imorgon eller om jag väntar tills på måndag då är det BIM+3
Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P
Haha.. gör likadant.. sambon börjar undra om allt står rätt till när jag hela tiden springer på toa!
Man är sig verkligen inte lik just nu. Igår började jag gråta för ingenting och var elak och snäste hela dagen åt min underbara blivande make.. tror att jag måste be om ursäkt när han kommer hem för mitt dåliga beteende igår!! Stackarn!
Det är så jobbigt att inte veta om man har en kotte i sig eller inte
Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?
Jag har haft molvärk cirka 1 vecka efter äl tills idag. Är på BIM+1 (testade negativt igår) ska troligtvis testa imorgon.
När hade du äl? :)
Kolan91:
14 maj enl appen, men kan ju va ägglossningen som är försenad?! Brukar dock ej känna av den. Vad är det för gravtest du tagit? Kan du rekommendera några bra?
Jo, bara att testa igen. Bim är ju bara ett ungefärligt datum dessutom.
Ljh87
Grattis till plusset ..
Testa du på bim 5? Ja är på bim 4 innan hade ja molvärk nu inget eller ens tecken på mens blir tokig & vågar inte ta test då ja så gärna vill plussa .
Usch vad jag känner mig otålig
BIM-4 idag... Får för mig att jag mår illa och molande värk men nästa sekund känns det bara som inbillning... Väntar väntar väntar
Någon mer med BIM snart som tycker sig känna några tecken?
Usch vad jag känner mig otålig
BIM-4 idag... Får för mig att jag mår illa och molande värk men nästa sekund känns det bara som inbillning... Väntar väntar väntar
Någon mer med BIM snart som tycker sig känna några tecken?