• natlin

BIM maj 2015

Hej på er!

Hoppar in i tråden här jag också. Vi jobbar på syskon till vår snart tvååriga tös.

Tror jag hade ÄL 7/5 och BIM 19/5

Är så nyfiken nu på om vi prickade in rätt dagar....

Finns det någon vänlig själ som kan lägga till mig i BIM-listan?

• natlin

Usch vad jag känner mig otålig

BIM-4 idag... Får för mig att jag mår illa och molande värk men nästa sekund känns det bara som inbillning... Väntar väntar väntar

Någon mer med BIM snart som tycker sig känna några tecken?

• natlin
    boniish skrev 2015-05-16 19:19:40 följande:
    BIM+4 och fortfarande ingen mens. Förra veckan hade ja molvärk osv och kmr och går nu inget & vågar inte testa men inga Andra symptom. Hade ömma bröst och e fortfarande lite . Känner du något ?
    Förstår vad du menar med att inte våga testa. Jag kommer nog också göra som du testa några dagar efter BIM om jag klarar mig däröver :/ tycker jag haft lite stick och molande i livmodern idag ÄL+8.
  • natlin

Stort grattis här med :)

debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

• natlin

Ja eller hur, vad var du på nu, BIM +5? Då är du alldeles säkert gravid ;)

Min mens är som en klocka så jag borde veta nästa helg om det gick eller inte.... :|

boniish skrev 2015-05-16 22:41:31 följande:

Vi får skaffa oss styrka och våga testa hehe:) ska imån eller måndag tänkte jag :) hoppas de lyckas för dig & att Du plussar . Sticker till lite på mig med emellan åt annars inget. Kan man inte bara få tydliga graviditet symtom slipper man bli nervös hehe :)

• natlin

Åh vad spännande!!!! Håller alla tummar å tår här ;)

boniish skrev 2015-05-17 13:06:23 följande:

Ja är BIM +5 idag & köpte nyss grav test men får testa imorgon med morgon urin om mens ej kmr .. Omg så orolig hehe nästan så ja BA vill kolla nu men ändå inte

• natlin
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:43 följande:

Omg php6cFp8H99085.jpg

Supergrattis!!!!!! :)
Svar på tråden BIM maj 2015