BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Eftersom jag alltid har 29 dagars cykel borde mensen komma imorgon. Har tempat nu en stund och tagit äl- test och enligt dessa var äl i lördags. Tempen höjdes och dippade igår men nu har den gått upp igen. Den borde väl stannat nere om mensen är på väg? Eller går den ner när mensen kommit? Är detta normalt? Jag är ingen tempexpert på så här kort tid..
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)
Jippi jag tror jag har fått mitt efterlängtade plus :D
Det syns en skugga och min sambo såg det med :D
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)
Underbart svar! Eller nåt.
Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?
BIM +3 ingen ännu. Har fortfarande ömma bröst lite annars inga andra symtom . Blir tokig snart & vågar inte ta test ifall ja blir besviken :( men tänkte ja måste så får bli imorgon till morgon urin.
Brukar man inte ha symtom el ? Kanske för tidigt ..
Testade BIM -1 och BIM testades det negativt. Får prova imorgon om inte mensen satt igång tills dess. Fick blodblandad flytning innan som avtog efter jag hade i tampong.
Va? Ska du ha mens en vecka efter ÄL? Jag får inte ihop det.
Tempen höjs från det att ÄL börjar och håller antingen i sig om man är gravid eller går neråt till normalt om mensen kommer.
Håller tummarna för att det är en implantationsdipp!
Håller tummarna för att det är en implantationsdipp!
Tack alla vänliga själar som peppat under maj månad! Ni är grymma!
Till oss med plus - vi ses i "BF i maj 2016 :)"!
Till alla andra tappra tjejer i denna tråden - keep up the good work och lycka till framöver! Hoppas det blir plus snart!
Då går man istället och väntar på det underbara illamåendet - det allra bästa med en graviditet - NOT! :)