• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Maka94

Har testat nyss. Gansk blankt idag också men kan ana något väldigt väldigt svagt i en viss vinkel. Antagligen så är det jag som inbillar att det är något :(

• dinin

Helt blankt här med :( iofs två dagar till bim och hoppet är ju det sista som lämnar en! :)

• Maka94

Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?
  • boniish

BIM +3 ingen ännu. Har fortfarande ömma bröst lite annars inga andra symtom . Blir tokig snart & vågar inte ta test ifall ja blir besviken :( men tänkte ja måste så får bli imorgon till morgon urin.

Brukar man inte ha symtom el ? Kanske för tidigt ..

• Symetrical
    Maka94 skrev 2015-05-15 08:21:31 följande:

phpgapPib83334.jpg

Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?

Ser eventuellt ett mycket svagt streck i vissa vinklar. Syns det tydligare på riktigt, eller? Brukar ju vara svårt att få med på bild!
  • GlitterLina
    GlitterLina skrev 2015-05-15 00:11:53 följande:
    Har vart på kalas hela dagen å inne i stan så blidde aldrig nåt test. Men lite sex hann jag me precis ;)
    Teststrecket e starkare än kontrollstrecket idag me..
  • Maka94
    Symetrical skrev 2015-05-15 08:56:01 följande:

Ser eventuellt ett mycket svagt streck i vissa vinklar. Syns det tydligare på riktigt, eller? Brukar ju vara svårt att få med på bild!

Ja lite tydligare än på bilden, men syns bara i vissa vinklar även i verkligheten. Misstänker att det inte är något :/
  • Kixpix
    Maka94 skrev 2015-05-15 09:16:51 följande:
    Ja lite tydligare än på bilden, men syns bara i vissa vinklar även i verkligheten. Misstänker att det inte är något :/
    Så var mitt med. Jag ställde mig mörkare och när jag då fortf i mörker såg plusset så förstod jag att jag hade plussat :)
  • Maka94
    Kixpix skrev 2015-05-15 09:29:48 följande:

Så var mitt med. Jag ställde mig mörkare och när jag då fortf i mörker såg plusset så förstod jag att jag hade plussat :)

BIM imorgon, fler test påväg hem. Håller alla tummarna, har fortfarande en lätt illamående känsla men kan vara för att mensen är på gång också :/ ikväll ska vi ut och äta och jag väljer alkoholfritt för säkerhetsskull:)