• Maka94

BIM maj 2015

isali skrev 2015-05-01 12:29:46 följande:

Jag bor i Norrbotten! Några från norrlänningar här? :)

Här är en till Norrbottning :)
  • Maka94

Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..

• Maka94

Har en känsla av att det inte blir något den här månaden, vilket jag inte heller räknat med :) men jag har iallafall tänkt tjuvtesta på Bim-4 som infaller på våran årsdag på tisdag.

• Maka94
    isali skrev 2015-05-07 09:19:41 följande:

Det är ju länge kvar! Klart det finns hopp :) Är tidigt även att testa BIM-4!

Klart det finns hopp och jo det är rätt länge kvar :) är kanske mest bara för att jag är så inställd på att det kommer ta tid, så tanken att det skulle ta sig nu på första försöket är rätt så overklig och långt bort för mig :)
  • Maka94

Någon av er som plussat som haft ihållande huvudvärk som första tidiga tecken?

• Maka94
    Angie4 skrev 2015-05-08 20:20:26 följande:

Hej

Får jag hoppa in här? Har BIM 17/5 och sen igår riktigt ömma bröst o ont i tjejmagen och kan inte låta bli att hoppas ?

Åh jag har bim 16/5, jag känner inte av något alls än, förutom en ihållande huvudvärk :/
  • Maka94

Brösten har börjat ömma, lätt molvärk i magen, stickande känsla i bäckenet.. Håller alla tummar. BIM-7 idag..

• Maka94
    MissHelene skrev 2015-05-11 08:28:50 följande:

Kan fortfarande inte riktigt tro det men jag + ade i morse! BIM -3 men kunde inte hålla mig^^

Åh grattis!!
  • Maka94
    MissHelene skrev 2015-05-11 09:36:47 följande:

Ja verkligen! Superroligt! :D tack så jättemkt! Jag har bf 20-21 januari, har 2 appar som visar olika men jag tror mest på bf 21/1 :)

Vilka symptom har du haft nu innan du plussat?:)
  • Maka94

Nu har jag köpt test, om jag bara vågar så ska jag prova testa imorgon :)

Svar på tråden BIM maj 2015