BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)
Hahahahaha! Åh, jag förstår! Men ett gravtest blir ju positivt från en dag till en annan trots allt! Vilken cykeldag var du på? Äl+9? (inget minne ) Lika bra att slösa upp de billiga testerna så du kan köpa ett vettigt tycker jag.
Shit!!! Viiiin!!! Kan man dricka vin på äl +7 eller borde jag testa mig på lördag morgon? Fast det är väl lite tidigt för test...?
Shit!!! Viiiin!!! Kan man dricka vin på äl +7 eller borde jag testa mig på lördag morgon? Fast det är väl lite tidigt för test...?
Jag som inte hade tänkt testa nått mer innan BIM på lördag går i tankarna i att testa imorgon på morgonen.. Velar om jag ska eller inte :|
Nej nu kom mensen på bim +2, så frustrerande...får hoppas att det tar sig nästa gång! :( Lycka till alla hoppas ni får många pluss!
Nej vad synd! :(
Är bim +3 men ingen mens. Men testet i morse visade negativt. Så här blev det inget plus heller :(
Debbie85
Vissa kvinnor har lägre hcg-halt och vissa kvinnor har hög hcg-halt. Visar det inget fastän BIM har passerat får man nog invänta mens, eller får man söka hjälp på VC eller liknande om mensen inte har kommit.
På mig själv visade det positivt på BIM-7.
Som sagt, det är olika från kvinna till kvinna.
Åhh tack alla fina för pepp! :)
Jag sitter här med ett digitalt i handen och undrar om jag ska ta det innan jag lägger mig. Vet inte om jag vågar ännu. :) Hehe...
Om det är ett plus så är det helt sjukt!! Vi försökte i nästan ett år med första barnet - och detta är första månaden vi försöker med syskon.
I let you know how it goes. :)
Kan avslöja att min sambo absolut inte tror att vi är gravida. Han behöver se att det står "gravid" för att tro att det är sant. Män!!! :)
Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?
Haha! Snark. Män.
Debbie85
Vissa kvinnor har lägre hcg-halt och vissa kvinnor har hög hcg-halt. Visar det inget fastän BIM har passerat får man nog invänta mens, eller får man söka hjälp på VC eller liknande om mensen inte har kommit.
På mig själv visade det positivt på BIM-7.
Som sagt, det är olika från kvinna till kvinna.
Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?
Haha! Snark. Män.