BIM maj 2015
Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?
Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?
Vad tror du om bilden mkes? Symetrical tror att du har svaret ;) Vi behöver professionell hjälp! Varit länge med i branschen? Haha ;)
Alltså! Ni är grymma! Måste bara säga det! Tack för att ni tar er tid, redigerar och hjälper sånna som oss som är helt vilsna, haha!
Vet inte hur osäkra clearblue är efter 7 timmar, men jag öppnade upp morgonen test och såg då klart ett streck.
Detta är efter redigering!
Man tycker ju inte det! Men jag tror ingenting förrän jag har tagit ett veckoindikator .. De där stickorna vägrar jag ta! Tror det är fel på just den omgången. Annars har jag ett RFSU (testa tidigt). Det hade jag tänkt testa imorgon! Sen kommer veckoindikatorn, som jag hade tänkt prova i övermorgon!
Helt obegripligt! Bör skriva och klaga. För någon. Någonstans.
(För övrigt funkar inte mina emoji alls här! Blir bara frågetecken. Lätt dagens i-landsproblem!)
Hahaha. Och jag som tyckte att min kropp är ur balans!
Men fick du aldrig som riktig mens? Kan det ha varit nidblödning istället? Har du testat med äl-test varje dag? Tänkte att annars kan du ju ha missat peaken typ i måndags eller igår..? Har du koll på tempen? Isf talar den ju om en hel massa! Har jag slut på frågor? Vet inte. Återkommer.
Nu har äntligen ÄL kommit. Men oj vilken kort fas av stegring jag har!
Först 2 dagar svaga streck. Sen superstarkt imorse kl 8. Sedan ett test till vid 15 och då har det redan börjat gå ner?
Är detta vanligt?
Men hallå! Har du tagit gravtest då!?!?!?????