• mkes

BIM maj 2015

Symetrical skrev 2015-05-13 15:14:37 följande:

Oväntat svar!

Man måste ju mjölka tillfället innan mensen kommer och man återfår vettet igen och slutar tycka att det roligaste i världen är att kolla på test.
  • mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag ger inte upp förens BIM dagen.

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

Skit! Hoppas det bara var för tidigt! När har du bim?!
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-13 16:42:35 följande:

Är det sant? Nu får jag upp hoppet lite! Har en massa stick.

Håller tummarna för att du är gravid trots att du inte har några symtom!

Då tror jag nästan du är gravid! Var känner du av sticken? På en punkt??

Tack! Men känner mig inte alls som förra gången så chansen är nog
  • mkes
    mkes skrev 2015-05-13 20:31:54 följande:

Då tror jag nästan du är gravid! Var känner du av sticken? På en punkt??

Tack! Men känner mig inte alls som förra gången så chansen är nog

Öh. Råkade koda bort lite text där. chansen är mindre än mimimal skulle det stå!
  • mkes
    Kolan91 skrev 2015-05-13 20:36:43 följande:

Jag hade troligtvis äl den 1 maj.. så mensen är beräknad att komma fre el lör.Brukar alltid få mensen på natten och borde då komma natten mellan fredag och lördag då jag har regelbunden cykel.

Har haft mensvärk i snart 1 vecka (brukar annars bara ha det 1 dag innan mens) därför är jag så jävla säker denna gång men verkar ju inte så!! 

Så jobbigt när kroppen inte beter sig som den ska! Sen vi började försöka har jag haft olika symptom prick varje månad. Tack, liksom. Vad använde du för test?
  • mkes
    Symetrical skrev 2015-05-13 21:01:34 följande:

Vettet..? Vad är det??

Jaru, bra fråga. Någonting jag brukar låtsas om att jag har?

När ska du börja gravtesta då?!
  • mkes

Kan inte stava. Jaja.

Håller tummarna för att det är bebis, Maka94! När ska du testa?

• mkes
    debbie85 skrev 2015-05-13 23:45:01 följande:
    Åh! Hoppas hoppas! Typ en punkt precis ovanför blygdbenet. Var det så du kände när du var gravid? Jag hoppas åt dig ändå!
    Symetrical skrev 2015-05-13 21:01:34 följande:

Vettet..? Vad är det??

Japp, precis så! Som små nålstick på en och samma punkt!
    Jag har ett bergsäkert tecken på att jag är gravid, och det är att veckan innan bim stänger mina tarmar för business och jag slutar helt enkelt göra nummer två. Tvärtemot händer när mensen är på g. Tyvärr är vi på tvärtemot-veckan just nu. Du får plussa åt mig helt enkelt!
  • mkes
    Donner82 skrev 2015-05-14 07:03:28 följande:

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

Ser också! Tycker det ser ut att vara rött dessutom! SÅ spännande! Släng upp bild så fort du testat igen!!
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-14 11:38:25 följande:
    Åh! Hoppas hoppas hoppas!!!

Tråkigt att dina tarmar signalerar mens. Men tarmarna kan ha fel!
    Visst testar du imorgon?!

Ja, speciellt när man åt både McDonalds och en hel rulle getost igår... men negativt test idag igen så nu är jag rätt säker.
Svar på tråden BIM maj 2015