• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • MatildaMilano

Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D

@MatildaMilano på ig. Från 17år & Mamma, 3 barn på 4år.
  • MatildaMilano
    Donner82 skrev 2015-05-14 07:03:28 följande:

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

Tycker mig se något svagt! :) Spännande!
  • Kolan91
    mkes skrev 2015-05-13 22:39:53 följande:
    Så jobbigt när kroppen inte beter sig som den ska! Sen vi började försöka har jag haft olika symptom prick varje månad. Tack, liksom. Vad använde du för test?

Haha, ja det är bra märkligt!! Cb, inte digitala utan vanliga. 
    Imorgon smäller det.. kommer tant röd och hälsar på eller inte Rynkar på näsan
    Funderar på att hålla mig till på lördag om den inte kommer... Gaah! Så nervös, känns som att jag kommer ta det hårt denna gång om den visar sig komma, blä!

• soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 07:03:28 följande:

Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...

phphJivec03190.jpg

Jag anar också något, hoppas det är ett plus!
  • Donner82
    MatildaMilano skrev 2015-05-14 09:19:54 följande:
    Tycker mig se något svagt! :) Spännande!

Jag hoppas verkligen!! :) Men rädd att det är spökstreck...

Hur går det för dig? 

• Donner82
    soofa skrev 2015-05-14 09:33:19 följande:
    Jag anar också något, hoppas det är ett plus!
    Det hoppas jag med! :) Tack för allt pepp! Då går tiden lite snabbare.

Börjar fundera på hur jag ska berätta det för min man - om det nu är ett plus vill säga. :)

När har du BIM? Du kanske redan har ett plus?
  • Donner82
    Symetrical skrev 2015-05-14 07:42:48 följande:
    Jag ser absolut! Håller tummarna att det inte är spök! På't igen imorgon bitti!
    Men Symetrical - vi har ju BIM samma dag (såg på listan)! :) Har du testat än?
  • soofa
    Donner82 skrev 2015-05-14 09:36:48 följande:
    Det hoppas jag med! :) Tack för allt pepp! Då går tiden lite snabbare.

Börjar fundera på hur jag ska berätta det för min man - om det nu är ett plus vill säga. :)

När har du BIM? Du kanske redan har ett plus?
    Förstår det, man vill ju gärna berätta det på något roligt sätt! Glad Haha jadå, jag har BIM den 31/5 så jag går och inväntar ÄL här i dagarna. VÄLDIGT lång väntan kvar här alltså.. Drömmer
  • MatildaMilano
    Donner82 skrev 2015-05-14 09:34:32 följande:

Jag hoppas verkligen!! :) Men rädd att det är spökstreck...

Hur går det för dig? 

Är spökstreck verkligen så vanliga? Jag tror stenhårt på en massa plus här i tråden.  

Jag beställde test igår så får se när de kommer och om jag då lyckas hålla mig från att testa ;) Bim - 5 idag. Det drar i magen, precis ovanför blygdbenet. Molande liksom och inte som mensvärk så jag hoppas verkligen att det tog sig den här månaden. 
  • mkes
    debbie85 skrev 2015-05-13 23:45:01 följande:
    Åh! Hoppas hoppas! Typ en punkt precis ovanför blygdbenet. Var det så du kände när du var gravid? Jag hoppas åt dig ändå!
    Symetrical skrev 2015-05-13 21:01:34 följande:

Vettet..? Vad är det??

Japp, precis så! Som små nålstick på en och samma punkt!
    Jag har ett bergsäkert tecken på att jag är gravid, och det är att veckan innan bim stänger mina tarmar för business och jag slutar helt enkelt göra nummer två. Tvärtemot händer när mensen är på g. Tyvärr är vi på tvärtemot-veckan just nu. Du får plussa åt mig helt enkelt!