• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Donner82
    mkes skrev 2015-05-13 13:29:50 följande:
    Jaa! Tjuvtestar sedan igår, äl+7 (nä, vaddå tidigt? ) med billiga stickor men ingenting än. Har ett cb plus kvar som jag tänkte använda på fredag!

Några symptom?
    Jag tjuvstartade också på ÄL+7. Visst är man knäpp?! Man vet ju innerst inne att det är för tidigt... 
    Jag kör med testlagrets - så jag har ju massor med test - så jag kan bara inte låta bli. Självkontroll - NOT!  :)

Har mycket stick och värk - men det kan ju lika väl vara mensen. Det har lurat mig förut. :)

Vad har du för symptom? Skrattande
  • soofa
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
    Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
    5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Spännande!!! Skrattande
  • waan

Haha, bim +1 här, får jag inte mens innan torsdag så ska jag testa mig på fredag :) hoppas på många pluss!

• mkes
    Donner82 skrev 2015-05-13 14:02:02 följande:

Jag tjuvstartade också på ÄL+7. Visst är man knäpp?! Man vet ju innerst inne att det är för tidigt... 

Jag kör med testlagrets - så jag har ju massor med test - så jag kan bara inte låta bli. Självkontroll - NOT!  :)

Har mycket stick och värk - men det kan ju lika väl vara mensen. Det har lurat mig förut. :)

Vad har du för symptom? 

Haha, ja! Så blir man sur när testet visar negativt, men VAD trodde man liksom?!

Stick -skitbra symptom ju! Hade det i flera veckor när jag var gravid förra gången! Det är liksom det symptomet jag letar efter varje månad. Har inga symptom här! Kände av stick i magen under en kväll på äl+5 och tänkte att nu jäklar händer något, men sen försvann sticken och alla förhoppningar med det.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-13 12:57:47 följande:
    Hehe nä :) lycka till. Har me ÄL nu phpP7M7gO40162.jpg
    Då är vi riktigt synkade!

Har sjuka äl-smärtor idag, så känner mig sådär sugen på att mysa, men har ändå bokat in sexdate med karlen ikväll. Vad gör man inte liksom!?!??
  • Symetrical
    Kolan91 skrev 2015-05-13 13:40:11 följande:

Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
    Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
    5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!

Återkopplar om några timmar med resultat! :)

Ååååh, så spännande! Kissar nästan ner mig!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-05-13 13:51:34 följande:
    KLART du ska! smile2.gif Ju fler som tar testo större chans att någon får ett plus dessutom!
    Oväntat svar!
  • Kolan91

Tokblankt!! Så sur!! SkrikandesAntingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 
    Jag ger inte upp förens BIM dagen.

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

• EliWe
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! SkrikandesAntingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..

Jupp, om inte mensen kommer så testar jag imorgon eller fredag.. Känns dock som värsta mensen kommer börja närsomhelst. Så är tråkigt att slösa på test, men vill kunna ta ett glas vin i helgen om jag nu inte är gravid. Är ju långhelg :)
  • HardrockGoddess
    Kolan91 skrev 2015-05-13 15:36:00 följande:

Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!! 

Jag kommer förmodligen att testa, men har ju blivit så besviken. Har BIM på söndag så på fredag är det -2.

Kommer testa med morgonurin om jag inte ändrar mig i sista sekund. :)

Drömde i natt att jag vaknade med blodiga trosor... hoppas det inte var en sanndröm.