BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Haha, bim +1 här, får jag inte mens innan torsdag så ska jag testa mig på fredag :) hoppas på många pluss!
Jag tjuvstartade också på ÄL+7. Visst är man knäpp?! Man vet ju innerst inne att det är för tidigt...
Jag kör med testlagrets - så jag har ju massor med test - så jag kan bara inte låta bli. Självkontroll - NOT! :)
Har mycket stick och värk - men det kan ju lika väl vara mensen. Det har lurat mig förut. :)
Vad har du för symptom?
Yes, nu ska jag masa mig iväg och sedan testa mig när jag kommer hem.
Har inte kissat sedan halv tio och börjar bli lite kissnödig :P
5-6 timmars sparad blåsa borde räcka tycker jag!
Återkopplar om några timmar med resultat! :)
Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!!
Jag ger inte upp förens BIM dagen.
Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..
Tokblankt!! Så sur!! Antingen får jag en mens gånger 100 eller så ligger det ändå en liten kotte där!!
Jag ska testa mig igen på fredag! Någon mer som kommer testa då som man kan sympatisera med? Hehe..