BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Trixat lite - här ser jag det liiiiiiite mer - men det kanske bara är nått annat...
Usch vilken tråkig start på långhelgen... Blodiga flytningar såhär 2 dagar innan bim. Och en förkylning på det. Kört denna månaden också :( :(
Fattar ingenting.
Fick i förrgår en glad "fast" gubbe på ÄLtest. Gjorde ett äl test även igår på sticka. Båda strecken va lika starka. Tog ett idag me för skoj skull å titta det e ännu starkare.. Vad betyder det? Har inte ägglossning skett än eller vaddå? Har ingen molvärk längre i äggstockar. Men nu har jag fått ömma bröstvårtor istället.
Fattar ingenting.
Fick i förrgår en glad "fast" gubbe på ÄLtest. Gjorde ett äl test även igår på sticka. Båda strecken va lika starka. Tog ett idag me för skoj skull å titta det e ännu starkare.. Vad betyder det? Har inte ägglossning skett än eller vaddå? Har ingen molvärk längre i äggstockar. Men nu har jag fått ömma bröstvårtor istället.
Kunde inte hålla mig, testade imorse. Tyvärr fanns det inget streck alls. Är bara att invänta mensen.. :/ För nu är det bim +3 så borde ha plussat nu. Men lycka till, till er andra! :)
Japp, precis så! Som små nålstick på en och samma punkt!
Jag har ett bergsäkert tecken på att jag är gravid, och det är att veckan innan bim stänger mina tarmar för business och jag slutar helt enkelt göra nummer två. Tvärtemot händer när mensen är på g. Tyvärr är vi på tvärtemot-veckan just nu. Du får plussa åt mig helt enkelt!
Usch vilken tråkig start på långhelgen... Blodiga flytningar såhär 2 dagar innan bim. Och en förkylning på det. Kört denna månaden också :( :(
Kunde inte hålla mig, testade imorse. Tyvärr fanns det inget streck alls. Är bara att invänta mensen.. :/ För nu är det bim +3 så borde ha plussat nu. Men lycka till, till er andra! :)
Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D