• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • HardrockGoddess

Hur tusan får man tiden att gå?

Jag vill veta: Är jag gravid? Svar: JA!!! Ingen tvekan!

Mina bröst (inbillar jag mig?) har vuxit. Fast å andra sidan så får jag ju ont i brösten före mens alltid. Men ändå inte väldigt mkt mer svullna den här gången? Tar min största bh som faktiskt känns mindre. Önskedrömmar? Inte för att få större byst men som tecken på att jag är gravid!

Går till mina gamla dagböcker: först i vecka 6 som jag fått riktigt j-kla ont i brösten, bägge gravidideter.

Åh, bara mensen inte kommer!

• Maka94

Börjat få tjocka flytningar, brukar inte ha det annars. Håller alla jäkla tummar, jag som inte varit inställd på att det ska ta sig på första börjar ändå känna att jag kommer bli sjukt besviken om mensen dyker upp. Fy! Det är ju faktiskt inte hela världen men, jag hoppas verkligen :)

Sambon blev lätt förstörd igår när han såg hur dåligt jag mådde, idag har det varit betydligt bättre än så länge iallafall. Han la handen på magen och sa "jag kommer älska den här lika mycket som dig, även om det inte ta sig nu på första"

• elefantis

Hej! Får jag hoppa in här?:)

Jag hade bim 11/5 och har inte sett röken av den, ska vara på min sista mensdag idag!

Det är vårt femte försök och min mens är väääldigt regelbunden. Hoppas verkligen!

Mår inte illa men har molvärk till o från och högre puls än vanligt. Nån som känt nått liknande?

• Kixpix
    elefantis skrev 2015-05-14 16:48:47 följande:

Hej! Får jag hoppa in här?:)

Jag hade bim 11/5 och har inte sett röken av den, ska vara på min sista mensdag idag!

Det är vårt femte försök och min mens är väääldigt regelbunden. Hoppas verkligen!

Mår inte illa men har molvärk till o från och högre puls än vanligt. Nån som känt nått liknande?

Har du inte tagit ett test?
  • elefantis
    Kixpix skrev 2015-05-14 16:57:07 följande:
    Har du inte tagit ett test?
    Nej jag vill inte bli besviken! Haha.. Jag har ett test hemma men tänkte vänta till helgen OM jag kan hålla mig. Har blivit besviken så många gånger så jag tänkte hålla ut några dagar till.
  • Ljh87
    HardrockGoddess skrev 2015-05-14 15:18:43 följande:
    Då hoppas jag att din man (och du) får en fin födelsedagspresent <3

Bra att du mår illa, det är ju ett gott tecken och att du gått flera dagar över BIM :)

Jag fyller år i slutet av månaden och hoppas då också att vara glad över den bästa presenter ever!
    Tack så mycket! Hoppas att du också får den mest oslagbara presenten! :)
  • Ljh87
    Symetrical skrev 2015-05-14 15:24:43 följande:
    Blir så imponerade av du klarar av det! Vilken karaktär! Här hemma finns inte ens det ordet med i vokabuläret...
    Haha, jag har bara ett test hemma, det har funkat bra för att stilla testsuget att tänka att jag inte ska använda det "för tidigt". Sen har jag blivit så himla besviken tidigare gånger av ett negativt test, då har mensen varit ett mildare bakslag. Så nu hoppas jag på ett stort och tydligt plus på lördag!
  • Donner82

Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)

• mkes
    Symetrical skrev 2015-05-14 14:03:58 följande:

Kan inte nån ändra min bim till 21:e? Vill ha samma som mkes.

/mogen som få

Hahahahaha! HjärtaHjärtaSkål
    debbie85 skrev 2015-05-14 15:42:55 följande:
    Alltså *skrapar med foten i golvet*, jag tog ett test imorse, som var väldigt negativt. Kunde inte hålla mig! :-P Har en massa billiga tester här hemma. :-P Så nu känns det ju ganska onödigt att ta ett test imorgon också. :-/

Förra graviditeten testade jag svagt positivt på BIM - 1. Borde nog kanske vänta tills dess igen...
    Åh, jag förstår! Men ett gravtest blir ju positivt från en dag till en annan trots allt! Vilken cykeldag var du på? Äl+9? (inget minne ) Lika bra att slösa upp de billiga testerna så du kan köpa ett vettigt tycker jag.

• mkes
    Donner82 skrev 2015-05-14 17:45:21 följande:

Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)

Öh... alltså... du är ju gravid ju?!