• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Donner82
    MatildaMilano skrev 2015-05-14 09:13:34 följande:

Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D

Hej igen - läste inte detta tidigare... Jag hade Exaxt samma som dig igår. Jag har ett barn sen tidigare. 
    Hade duschat och när jag torkat mig så kom det en stor droppe från det högra bröstet - helt vitt. Aldrig hänt tidigare (eller jo - när jag ammade, men det är ju nått annat). :) Trodde i stunden dock att jag kanske bara torkat mig lite hårt och att det hade noll att göra med en graviditet... Men nu börjar jag ju ana samma som dig!
    Jag har BIM torsdag (har lång lutealfas - 16-17 dagar). 
  • Donner82
    mkes skrev 2015-05-14 10:21:44 följande:
    Ser också! Tycker det ser ut att vara rött dessutom! SÅ spännande! Släng upp bild så fort du testat igen!!
    Jag håller på att dö typ av tristess för tiden går sååååå långsamt till nästa test. Ska försöka hålla mig i 4-5 timmar nu så jag kan testa i eftermiddag!! :)
  • Donner82
    Symetrical skrev 2015-05-14 10:47:04 följande:
    Mm, men dessvärre är det bara för att jag senaste månaderna bara haft 7 dagars lutealfas, så nyss haft äl. Kommer inte mensen om en vecka är det däremot ett gott tecken.
    Jag är på andra hållet - min ÄL kommer ganska snabbt - sen har jag lutealfas på 16-17 dagar. Alltid ska det vara nått. :)
  • dinin
    debbie85 skrev 2015-05-14 11:41:20 följande:
    Åh vad trist! smile4.gif Du är säker på att det är mensen då? Krya på dig!
    Malin 845 skrev 2015-05-14 11:32:43 följande:

Kunde inte hålla mig, testade imorse. Tyvärr fanns det inget streck alls. Är bara att invänta mensen.. :/ För nu är det bim +3 så borde ha plussat nu. Men lycka till, till er andra! :)

Hoppet är inte ute förrän mensen har kommit!
    Nja, helt säker är jag inte, men det brukar börja så... Tack, vad gulligt!
  • NellieMeja

Skit å skit. Har fått spottings 2 dagar innan bim. Kom helt oväntat oxå brukar kännas i tjejmagen att mens på G. Tack kroppen för denna start på långlediga. F-n. Jag trodde tyckte att det kändes som vi hade lyckats denna gången. Tycker detta är så ledsamt. Men har massor å göra i helgen äldsta dottern fyller 7år. Så det är kalas hela helgen så man får något att annat å tänka på. Varför ska det vara så svårt å bli gravid.

• mkes
    debbie85 skrev 2015-05-14 11:38:25 följande:
    Åh! Hoppas hoppas hoppas!!!

Tråkigt att dina tarmar signalerar mens. Men tarmarna kan ha fel!
    Visst testar du imorgon?!

Ja, speciellt när man åt både McDonalds och en hel rulle getost igår... men negativt test idag igen så nu är jag rätt säker.
  • mkes
    Donner82 skrev 2015-05-14 11:53:59 följande:
    Jag håller på att dö typ av tristess för tiden går sååååå långsamt till nästa test. Ska försöka hålla mig i 4-5 timmar nu så jag kan testa i eftermiddag!! :)
    Kommer sitta bänkad här vid middagstid med andra ord!
  • mkes

Tråkigt ni som börjat få spottings!
    Finns det någon junitråd? Känner att jag inte riktigt passar in i maj/juni-tråden eftersom nästa bim är i slutet av juni för mig.

• GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-14 11:31:22 följande:
    Oj, så starkt! När i förrgår fick du den fasta gubben? Kan ju ta 48 (i sällsynta fall upp till 72) timmar innan ägget släpper efter första positiva testet. När väl äl skett skall testen blekna ganska direkt, så skulle tippa på att det inte släppt än. Kanske gör det typ ikväll..? Om jag vore du skulle jag ta ett test till senare idag för att se om det är svagare. Såhär har mina senaste tester sett ut. phptZf0NJ17087.jpg
    Eller hur e det starkt!!

Teststrecket e ju verkligen starkare som det ska va vid pos ÄLtest..

I förrgår gjorde jag glada gubben kl 11 precis samma tid idag
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-14 12:29:33 följande:
    Eller hur e det starkt!!

Teststrecket e ju verkligen starkare som det ska va vid pos ÄLtest..

I förrgår gjorde jag glada gubben kl 11 precis samma tid idag
    Tänker du ta nåt mer test idag?