BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Tjejor, jag har ju bim på tisdag men imorse när jag (vet inte ens varför) klämde på ena bröstet så kom där bröstmjölk?! Hur vanligt är det? :O Jag har tre barn sen tidigare och har aldrig varit med om att det skulle komma redan innan bim utan snarare strax före bf... det måste väl ändå vara ett grav tecken? Hoppas :D
Kunde inte hålla mig, testade imorse. Tyvärr fanns det inget streck alls. Är bara att invänta mensen.. :/ För nu är det bim +3 så borde ha plussat nu. Men lycka till, till er andra! :)
Skit å skit. Har fått spottings 2 dagar innan bim. Kom helt oväntat oxå brukar kännas i tjejmagen att mens på G. Tack kroppen för denna start på långlediga. F-n. Jag trodde tyckte att det kändes som vi hade lyckats denna gången. Tycker detta är så ledsamt. Men har massor å göra i helgen äldsta dottern fyller 7år. Så det är kalas hela helgen så man får något att annat å tänka på. Varför ska det vara så svårt å bli gravid.
Tråkigt ni som börjat få spottings!
Finns det någon junitråd? Känner att jag inte riktigt passar in i maj/juni-tråden eftersom nästa bim är i slutet av juni för mig.