• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • HardrockGoddess

Åh, vad jag är nervös nu: är så rädd att mensen ska dyka upp. Vågar jag ta ett test imorgon, såvida mensen inte redan kommit?

• debbie85
    HardrockGoddess skrev 2015-05-16 14:51:58 följande:

Åh, vad jag är nervös nu: är så rädd att mensen ska dyka upp. Vågar jag ta ett test imorgon, såvida mensen inte redan kommit?

Gör det! Så kan vi testa oss "tillsammans". Ska också ta ett test imorgon bitti.
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-16 13:32:46 följande:
    Om jag hade ägglossning för några dar sen så kan väl inte grav redan visa sig?? Eller?

Men varför har ägget svårt å släppa? Har ju både haft älflytningar & älsmärtor. Men för tre dar sen ingen värk men istället ömma bröstvårtor..
    Nej, är du säker på att du hade äl för bara några dagar sedan lär det inte kunna ge utslag än. :-/

Drygt att ägget verkar så trögt...
  • Symetrical
    debbie85 skrev 2015-05-16 15:01:51 följande:
    Gör det! Så kan vi testa oss "tillsammans". Ska också ta ett test imorgon bitti. smile1.gif
    Åh, följer er med spänning!
  • Maka94

Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P

• mkes
    Symetrical skrev 2015-05-16 15:10:40 följande:

Uppesittarmorgon! Dör så spännande!

(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical)
  • mkes
    Maka94 skrev 2015-05-16 15:26:46 följande:

Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P

Hur många dagar sen var det du testade senast?!
  • debbie85
    Symetrical skrev 2015-05-16 15:10:40 följande:

mkes skrev 2015-05-16 15:38:03 följande:

Uppesittarmorgon! Dör så spännande!

(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical)

• Maka94
    mkes skrev 2015-05-16 15:39:22 följande:

Hur många dagar sen var det du testade senast?!

Testade igår senast och kunde eventuellt ana något väldigt svagt som även vissa här gruppen eventuellt kunde se. Men det var så svagt att jag antagit att det inte var något.