• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Symetrical
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:30:54 följande:

Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?

Har alltid mer eller mindre molvärk och lite illamående mellan äl och mens. Antar att det är progesteronets inverkan... :-/
  • Maka94
    Kolan91 skrev 2015-05-16 17:16:56 följande:

Haha.. gör likadant.. sambon börjar undra om allt står rätt till när jag hela tiden springer på toa! Man är sig verkligen inte lik just nu. Igår började jag gråta för ingenting och var elak och snäste hela dagen åt min underbara blivande make.. tror att jag måste be om ursäkt när han kommer hem för mitt dåliga beteende igår!! Stackarn!

Det är så jobbigt att inte veta om man har en kotte i sig eller inte

Var helt hundra på att den hade kommit nyss, gick på toa och där var bara en genomskinlig vattning flytning. Önskar så att jag vågade åka och köpa ett test till, men känner alla som jobbar på mackarna i byn och är inte så sugen på att dom vet om nått
  • soofa
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:30:54 följande:

Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?

Förra månaden hade jag mer eller mindre molande värk från äl till bim, ibland med lite hugg. Tyvärr kom mensen sen. :/
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 19:16:33 följande:

Ljh87

Grattis till plusset ..

Testa du på bim 5? Ja är på bim 4 innan hade ja molvärk nu inget eller ens tecken på mens blir tokig & vågar inte ta test då ja så gärna vill plussa .

När ska du testa?! :)
  • soofa
    Maka94 skrev 2015-05-16 19:22:23 följande:
    Var helt hundra på att den hade kommit nyss, gick på toa och där var bara en genomskinlig vattning flytning. Önskar så att jag vågade åka och köpa ett test till, men känner alla som jobbar på mackarna i byn och är inte så sugen på att dom vet om nått
    Usch, det där är jobbigt. Där jag kommer ifrån finns bara ett apotek och där jobbar min mamma, haha! Nu bor jag i en betydligt större stad och är helt anonym vilket är väldigt skönt vid inköp av just såna saker. :)
  • EliWe
    soofa skrev 2015-05-16 19:56:33 följande:
    Usch, det där är jobbigt. Där jag kommer ifrån finns bara ett apotek och där jobbar min mamma, haha! Nu bor jag i en betydligt större stad och är helt anonym vilket är väldigt skönt vid inköp av just såna saker. :)
    Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så
  • boniish

Hej soofa.

Vet inte riktigt , ja vågar inte eftersom ja vill plussa. Så ja väntar så feg som ja är och inga symtom riktigt på mens eller graviditet

• soofa
    EliWe skrev 2015-05-16 20:04:56 följande:
    Jag beställer mina från apotea. Billigare och så slipper man träffa nån från jobbet eller så
    Ja, jag brukar också beställa. Men i går behövde jag ägglossningstester och då fick jag bege mig till stan. :) De var slut på flera apotek förresten, många som vill ha barn. :)
  • soofa
    boniish skrev 2015-05-16 20:07:03 följande:

Hej soofa.

Vet inte riktigt , ja vågar inte eftersom ja vill plussa. Så ja väntar så feg som ja är och inga symtom riktigt på mens eller graviditet

Förstår det men är det inte jobbigare att inte veta? Brukar du ha regelbunden mens?
  • boniish
    soofa skrev 2015-05-16 20:16:52 följande:
    Förstår det men är det inte jobbigare att inte veta? Brukar du ha regelbunden mens?
    Jo det är klart , men ska väl nog testa nu nån dag men som sagt blir nervös hehe:) jag har alltid regelbunden mens & känner alltid av ägglossning och allt . Och aldrig hänt ja varit försenad med mens kanske nån gång endast 1dag men kanske för ja är nervös osv som den inte kmr. Me tanke på att ja så gärna vill de ska plussa då ja försökt länge med min man.