• boniish

BIM maj 2015

Hej !! 
    hur går de för er ?
    jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.
    hoppas på ett + denna gången. försökt länge med min man 

• boniish

Malin845:

Hej Malin !

Jag ska ha mens imorgon . Men inte rygg ont el något liknande som ja haft under alla mina år. Endast molvärk som du oxå känner av. Ingen aning när man ska göra test men får ja inte i veckan ska ja ta ett digital test tänkte ja. Ja hoppas de + för dig och mig :) håller tummen :) vad menar du med bim -1 aldrig förstått de där ?

• boniish

Fian88

Ännu har inget hänt här. Mens imorgon enligt va ja brukar. Har molvärk & ömma bröst.

Ja hoppas de blir ett + denna gången snart 1år vi försökt .. Ja håller tummarna för dig med fian:) hör gärna av dig via mejl för kan ej tagga här

• boniish

Bim -1 idag då:) ska vänta veckan ut ifall inget händer & isåfall ta ett test :)

• boniish

BIM +2 ännu ingen mens. Öm om brösten , kissar lite oftare än vanligt. Annars inga andra symtom. Väntar in till fredag för test om mens inte kmr

• boniish

BIM +3 ingen ännu. Har fortfarande ömma bröst lite annars inga andra symtom . Blir tokig snart & vågar inte ta test ifall ja blir besviken :( men tänkte ja måste så får bli imorgon till morgon urin.

Brukar man inte ha symtom el ? Kanske för tidigt ..

• boniish

Debbie85.

Tack tjejen , hoppas oxå på ett plus men tveksam eftersom ja inte känner något men ändå underligt att mens e försenad då ja alltid brukar ha i tid. Men ska ta ett test i morgon bitti så får vi se. Men orolig som fasen hehe. Kommer bli så besviken då jag & mannen försökt i snart 1år plus tidigare haft oskyddat men aldrig blivit. Men inget fel hos mig då ja har kollat. Även fått tid för utredning så ska kontakta dem om inget visar nu.

• boniish

Ljh87

Grattis till plusset ..

Testa du på bim 5? Ja är på bim 4 innan hade ja molvärk nu inget eller ens tecken på mens blir tokig & vågar inte ta test då ja så gärna vill plussa .

• boniish
    natlin skrev 2015-05-16 19:17:09 följande:

Usch vad jag känner mig otålig

BIM-4 idag... Får för mig att jag mår illa och molande värk men nästa sekund känns det bara som inbillning... Väntar väntar väntar

Någon mer med BIM snart som tycker sig känna några tecken?

BIM+4 och fortfarande ingen mens. Förra veckan hade ja molvärk osv och kmr och går nu inget & vågar inte testa men inga Andra symptom. Hade ömma bröst och e fortfarande lite . Känner du något ?
Svar på tråden BIM maj 2015