• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. smile1.gif ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster. smile1.gifsmile2.gifphpHcPIF970294.jpg

ÅH, stort grattis! Så himla roligt! :D
  • Maka94

Funderar på att köra in till stan och köpa ett test.. saknar mitt absolut säkraste tecken på att mensen är på g. Brukar alltid få fruktansvärt ont på en punkt i ryggen, samma ställe varje gång. Men känner inte av det alls än

• EliWe
    Maka94 skrev 2015-05-17 12:06:46 följande:

Funderar på att köra in till stan och köpa ett test.. saknar mitt absolut säkraste tecken på att mensen är på g. Brukar alltid få fruktansvärt ont på en punkt i ryggen, samma ställe varje gång. Men känner inte av det alls än

Spännande! Är du på bim?
  • soofa
    MartinaLarsen skrev 2015-05-17 12:00:35 följande:

Kul mensen kom och jag har fått mensvärk from hell :(

Gör så ont..

Nya tag i januari

Tråkigt! :/ Hoppas mensvärken släpper snabbt och att mensen är över på ett kick så kan du sikta in dig på nästa försök, som jag antar blir i juni och inte januari. ;) 
  • Maka94
    EliWe skrev 2015-05-17 12:12:31 följande:

Spännande! Är du på bim?

Hade BIM igår :)
  • MissMaybeBaby

Ok tjejer, bim -6... Håller jag på att bli galen eller är det ett supersvagt plus?

• soofa
    HardrockGoddess skrev 2015-05-17 12:29:47 följande:

Hur lägger ni in bilder?

Lättast är att ladda ner appen på, tror jag.