Inlägg från: MartinaLarsen |Visa alla inlägg
  • MartinaLarsen

Hade mens i tis och ons sen sluta det blöda men jag har molvärk än?!

Igår kom det rosa på pappret och idag har det kommit mer rött..

Tagit ett grav test visade blankt vad kan det va? :(

• MartinaLarsen

Jag blir tokig, har så ont i ryggslutet och i magen, det sticker och har molvärk. Jag är osäker på när jag hade äl gissar på helgen och jag försöker att inte känns efter men det gör ont..

Tog ett gravtest och äl test och gravtestet var blankt och äl testet såg man knappt.

Åh blir tokig :(

• MartinaLarsen

Tog ett grav test nyss och är osäker, tycker jag ser något men ändå inte. Och samtidigt tog jag ett äl test som knappt visade något

Blir tokig?! Har sån molvärk i ryggslutet och i magen till och från det stramar till, ibland hugger det till också. Har känt ibland när jag haft så ont att det känns som jag spy blir så illamående.

Vad är det som händer?!
  • MartinaLarsen

Grejen är att det syns nog inte så bättre i verkligheten antagligen så inbillar jag mig.

Men smärtan förstår den inte alls..

Bim tror jag att jag har nästa tis eller ons så det är ju långt kvar men vill bara få bukt på varför jag har sån molvärk..

Jag har sånt humör är arg och ledsen

• MartinaLarsen
    linnsanbelle skrev 2015-05-07 20:25:31 följande:

min erfarenhet är att ögat ser bättre än kameran :) haha! Jag ser tyvärr inget streck där men det är ju svårt att fånga på bild, testa igen om ngn dag eller två :) Håller tummarna för ett starkt och tydligt streck! Ps. svagt streck är också plus

Tack, det ger mig lite hopp fast jag känner mig galen :P haha!

Jo tänkte det jag väntar till helgen så får vi se :)
  • MartinaLarsen

Åh nu blev jag jätte nojig det kanske inte är ett plus?? Jag kanske inbillar mig?! Bara så konstigt min sambo också såg och han ser aldrig något annars..

Åh tänk om jag tar ut i förskott?! Skit..

Svar på tråden BIM maj 2015