Inlägg från: MartinaLarsen |Visa alla inlägg
  • MartinaLarsen

BIM maj 2015

soofa skrev 2015-05-15 16:11:56 följande:

Släng upp en bild vettja så hjälper vi dig!

Såg nu :) jag försökte ta en bild men när jag försöker ta blir det bara suddigt och syns inge bra?!

Ska testa imorgon eller på söndag igen :)
  • MartinaLarsen
    Symetrical skrev 2015-05-15 17:23:13 följande:

Såg mannen det är det utan tvekan ett plus. Den manliga rasen är nämligen inte bara färgblinda, de är plusblinda också!

Det är ju så jag försöker tänka :) ska ta ett nytt imorgon eller på söndag :)
  • MartinaLarsen
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

Grattis!
  • MartinaLarsen

Så besviken verkade som det var ett spökstreck i förrgår :(

Dock har inte mensen kommit än men det känns ändå hopplöst :(
  • MartinaLarsen
    Kolan91 skrev 2015-05-17 08:26:01 följande:

Om det kan vara till någon ströst finns det faktiskt dem som plussar sent.. Så länge inte mensen kommer borde du inte ge upp!

Tack jag försöker tänka så :)
  • MartinaLarsen

Jag är osäker på om jag fick min mens?!

Den slutade igår.. Alltså hade jag bara det i 1 dag.. Hade så jävla ont i söndags och blödde ganska mycket men nu har jag bara lite ont och inge blod?!

• MartinaLarsen
    Symetrical skrev 2015-05-19 20:46:01 följande:

Det kan inte ha varit en nidblödning då..? Har du koll på tempen? De ggr jag blött lite och kort tid har jag fått bekräftat att det ändå varit mensen pga att tempen dykt ner till basalnivån. :)

Ingen aning har aldrig kollat tempen faktiskt. Tyckte bara det är så konstigt
  • MartinaLarsen
    FrökenH skrev 2015-05-20 10:39:50 följande:

Plussade imorse på BIM dagen. Beräknad till 26/1-16. SÅ LYCKLIG!

Grattis!!
  • MartinaLarsen

Grattis!

Fiijah89 skrev 2015-05-25 20:27:56 följande:

Inte varit så aktiv den här månaden då jag verkligen inte trodde att jag blivit gravid då vi bara hade sex två dagar innan äl. Men jag fick ett plus igår på bim-2 :) bf blir den 2/2

Svar på tråden BIM maj 2015