• Angdev

BIM maj 2015

Då var man här. Fick min mens idag. Så nu kämpar vi efter 1 plus i maj istället :)

• Angdev
    halo83 skrev 2015-04-16 10:30:04 följande:

idag kom äl testerna. köpte sån där digital monitor så man slipper tyda streck själv. nu är jag taggad på att börja så jag ser om äl finns öht...mannen är också taggad vilket känns kul..OM de int skulle finnas nån äl så kontaktar jag bm..då är det 1 år sen jag slutade med p sprutan..

Var beställde du ifrån? Vi har samma ÄL och BIM-dag ???? Håller tummarna för oss.
  • Angdev
    halo83 skrev 2015-04-17 11:33:12 följande:
    vad spännande!!! jag beställde från billiga-tester.se =)
    idag köpte jag även hem rosenrot som jag tänkte börja med..
    Jag har beställt därifrån oxå men dom billiga stickorna. Men dom är dryga för man måste vänta på att urinen blir rumstempererad. Vilka har du?
  • Angdev

Jösses va många som plussat! Grattis till er! Hoppas jag kan joina er bästa vecka :)

• Angdev

Så himla roligt att det plussas vilt här inne :) Själv har jag BIM imorgon men "fuskade" idag, inget plus så långt ögat når :(

Skulle mensen komma imorgon så har vi försökt i 6 månader, eg ingen tid men i med att sonen blev till på andra försöket börjar hjärnspökena härja fritt...

• Angdev
    waan skrev 2015-05-12 10:21:24 följande:
    Har också bim idag men vågar inte testa än :p molvärken har dock försvunnit, känner du av några symptom? :)
    Inga direkta symptom. Kroppen är inte riktigt sig själv sedan förlossning för drygt 10 månader sedan så ena stunden kan jag känna massiva gravidsymptom och andra ingenting. Med sonen hade jag inga symptom alls (förutom mage, ingen mens och svullna bröst) så vet inte heller vad jag ska "känna efter"....
    Kommer att testa imorgon igen om inte mensen kommit tills dess...
  • Angdev

BIM+1 ingen mens, inget plus. Dags att inse att mensen är försenad? :(

• Angdev
    HardrockGoddess skrev 2015-05-13 08:34:02 följande:
    Har en gammal klasskamrat som är barnmorska. Hon menar att man helst ska vänta en hel vecka att testa efter BIM, pga hcg-halterna.

Håller tummarna för dig!
    Tack <3. Hoppas din klasskamrat har rätt.
  • Angdev
    debbie85 skrev 2015-05-15 11:31:33 följande:
    Det är säkert inget fel!
    Symetrical skrev 2015-05-15 07:44:00 följande:

Underbart svar! Eller nåt.

Ja, verkligen! smile2.gifHoppas att det blir positivt snart! smile1.gif
    Maka94 skrev 2015-05-15 08:21:31 följande:

Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?

Jag tycker också att jag ser ett svagt streck. Men vet inte om jag vågar skriva "grattis" än. smile1.gifÅh nej! smile4.gif Usch vad tråkigt! Vilket försök är ni på? Hoppas att nästa cykel ger bättre utdelning!
    boniish skrev 2015-05-15 08:37:20 följande:

BIM +3 ingen ännu. Har fortfarande ömma bröst lite annars inga andra symtom . Blir tokig snart & vågar inte ta test ifall ja blir besviken :( men tänkte ja måste så får bli imorgon till morgon urin.

Brukar man inte ha symtom el ? Kanske för tidigt ..

Som jag förstår det kan du ha symtom i princip från att fostret inplanerat sig i livmodern. Så från dag ÄL+4-10 nånting. Hoppas du är gravid! smile1.gifHar du testat?
    Testade BIM -1 och BIM testades det negativt. Får prova imorgon om inte mensen satt igång tills dess. Fick blodblandad flytning innan som avtog efter jag hade i tampong.
  • Angdev

Mensen kom sent igår kväll. Jaja, ny månad att satsa på ett plus. Vill någon länka till BIM juni-tråden? Kramar till er som plussat och till er dom ännu inte :)

Svar på tråden BIM maj 2015