Inlägg från: Cafeconleche |Visa alla inlägg
  • Cafeconleche

Kolan91:

14 maj enl appen, men kan ju va ägglossningen som är försenad?! Brukar dock ej känna av den. Vad är det för gravtest du tagit? Kan du rekommendera några bra?

Jo, bara att testa igen. Bim är ju bara ett ungefärligt datum dessutom.

• Cafeconleche

Nån mer som upplever molvärk, orolig mage och lätt illamående 5dgr efter ägglossning? Börjar bli riktigt irriterande..

• Cafeconleche

Aha hoppas på att det är ägget då, så man inte åkt på influensa:/

Med sonen hade jag absolut inga känningar innan Bim. Så detta känns annorlunda!

• Cafeconleche
    lisafisa22 skrev 2015-05-19 13:22:10 följande:

Jag har så just nu, massa illamående och mensverksmärtor och jag är på ÄL + 4.
    Sjukt irriterande och trodde att jag skulle få mens först..

Jo man går runt lite halvt irriterad och halvt hoppfull, man önskar ju att man mår såhär för att det finns ett litet frö i magen:)
  • Cafeconleche
    FrökenH skrev 2015-05-19 14:19:32 följande:

Har kanske glömt att nämna att jag har BIM imrogon (20/5). Ska göra ett test imorgon bitti eftersom jag har flera symptom och en temp som går upp! :)

Oo spännande! Du får säkert ett jättefint plus imorgon:)
  • Cafeconleche

Vad många vi är som snart ska testa:)

Om jag inte är preggo nu så måste jag uppsöka gyn för då blir jag orolig att det är nåt fel på mig. Äl ca 14/5 och sen dan efter har jag haft molvärk och nu senaste dagarna har lätt illamående krupit sig på... Längtar tills man kan testa!!

• Cafeconleche
    Rebecca 869 skrev 2015-05-20 17:23:56 följande:

Växtvärk ska det stå. Typ som mensvärk men inte riktigt.

Inga ömma bröst eller illamående eller nåt annat. Mår som vanligt så har liksom inte riktigt fattat det än. Glad överraskning denna månaden! !! Lycka nu till ni andra med! !

Hoppas denna lilla skatt mår bra hela graviditeten och allt går bra! !!!

?

Grattis! Underbart att se!!:)
  • Cafeconleche
    linnsanbelle skrev 2015-05-20 17:28:14 följande:

Jag hoppas att det är symptom för dig!! Förra månaden hade jag verkligen jättemkt värk i äggstockarna/som mensvärk men det var inget :/ denna månaden har jag också lite ont fast inte riktigt så mkt som förra månaden. Hoppas det betyde något ;)

Lycka till!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Jag har hört fler som sagt så! Kommer mensen så ska jag absolut kolla upp. Inte van vid varesig mensvärk eller ägglossningsvärk. Men de sägs ju att efter man fått barn så kan man börja få besvär. Spännande vecka vi har framför oss, när tänkte du ta test? Jag kan nog inte hålla mig längre än Bim-4;)
  • Cafeconleche
    linnsanbelle skrev 2015-05-20 20:52:29 följande:

Ja men de e ju typiska symtom :) bara de att mina var fejk ;) haha!

När ja tänker tillbaka så tror jag att jag "alltid" haft värk i äggstockarna för det mesta, så det kan vara spök denna månaden för mig med.

Jag ska testa på fredag (ÄL+11 och bim-4). smile1.gif

Dudå?

Min bloggkompis plussade på bim-7 och jag har fått hennes stickor så hoppas dom e positiva för mig med smile5.gif haha

Haha ja men på fredag får vi testa iaf smile1.gif
    GlitterLina skrev 2015-05-20 20:27:50 följande:

Kul att vi har samma Bim :) så sugen på att testa två ggr om dagen fram till Bim haha :) :)

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Spännande! Har ju inte Bim från den 29 så borde nog vänta till början av nästa vecka. Men håller tummarna för dig på fredag, hade vart så kul att se ett litet plus;)
  • Cafeconleche
    anynumos skrev 2015-05-21 20:05:24 följande:

phpRpiau014197.jpg

Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.

Stort grattis! Hade du Bim idag? Nyfiken på hur snabbt man kan se man är gravid;)
Svar på tråden BIM maj 2015