• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • debbie85

Tack!

Symetrical skrev 2015-05-17 20:34:09 följande:

17:e maj är en magisk dag. Plussade själv på denna Norges nationaldag för exakt tre år sedan.

Ja, det verkar vara nåt alldeles särskilt.
  • anlibabe
    soofa skrev 2015-05-17 18:29:32 följande:
    Men JA! :D Vilken dag det här är, TRE plus! Grattis! Nu får ni njuta av det här beskedet på semestern, vilken resa det kommer bli! :)
    Det kommer bli en underbar resa!! :) Redan reggat mig i diverse appar och jag är redan i vecka 5 (4+5)!! Helt galet ju :) Håller tummarna för dig nu!
  • dinin

BIM+1 idag, ingen mens och tog aldrig något test imorse! Funderar på om jag ska köpa ett cb plus på väg hem från jobb och försöka hålla mig 5 timmar innan... Har bara ett digitalt hemma och de är väl ganska känsliga? Vad tycker ni? :D

• Fronten
    dinin skrev 2015-05-18 08:39:49 följande:

BIM+1 idag, ingen mens och tog aldrig något test imorse! Funderar på om jag ska köpa ett cb plus på väg hem från jobb och försöka hålla mig 5 timmar innan... Har bara ett digitalt hemma och de är väl ganska känsliga? Vad tycker ni? :D

Det borde bli ett plus på digitala nu tänker jag. Håller tummarna
  • Fronten

Det borde bli ett plus på digitala nu tänker jag. Håller tummarna
  • GlitterLina

Testa :) :)
  • Maka94

Ingen mens än, har den inte dykt upp när jag slutar jobbet och paketet från apotea hinner komma så ska jag testa :)

• dinin

Nu vill man ju bara sluta jobba och springa hem! :) nu ska man bara försöka hålla sig i fem timmar... Svårt för mig som brukar kissa varannan timme :)

• GlitterLina

Vet att det står i bruksanvisningen att man inte ska titta på testet efter 10 min. Men glömde av då jag gjorde frukost till sonen. Det blåa strecket kom upp ca 15-20 min..

Det är ca 1 vecka kvar till Bim.. Säkert spök :( fast det är blått & blåare i verkligheten..