BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Tack!
17:e maj är en magisk dag. Plussade själv på denna Norges nationaldag för exakt tre år sedan.
BIM+1 idag, ingen mens och tog aldrig något test imorse! Funderar på om jag ska köpa ett cb plus på väg hem från jobb och försöka hålla mig 5 timmar innan... Har bara ett digitalt hemma och de är väl ganska känsliga? Vad tycker ni? :D
BIM+1 idag, ingen mens och tog aldrig något test imorse! Funderar på om jag ska köpa ett cb plus på väg hem från jobb och försöka hålla mig 5 timmar innan... Har bara ett digitalt hemma och de är väl ganska känsliga? Vad tycker ni? :D
Jag tog ett digitalt, RFSU's digitala, fungerade finfint :)
Ingen mens än, har den inte dykt upp när jag slutar jobbet och paketet från apotea hinner komma så ska jag testa :)
Nu vill man ju bara sluta jobba och springa hem! :) nu ska man bara försöka hålla sig i fem timmar... Svårt för mig som brukar kissa varannan timme :)
Vet att det står i bruksanvisningen att man inte ska titta på testet efter 10 min. Men glömde av då jag gjorde frukost till sonen. Det blåa strecket kom upp ca 15-20 min..
Det är ca 1 vecka kvar till Bim.. Säkert spök :( fast det är blått & blåare i verkligheten..