BIM maj 2015
Hej! Hoppar med här. Har BIM 1 Maj och ska nu börja försöket att få till en liten trea
Hej! Hoppar med här. Har BIM 1 Maj och ska nu börja försöket att få till en liten trea
BIM 12 maj ska det vara
[quote=75236482Östersundck]isali skrev 2015-05-01 12:29:46 följande:[/quote-nick]Jag bor i Norrbotten! Några från norrlänningar här? :)[/quote]
Jag bor i Åre-trakten ????
Räknar ner mot BIM runt den 10:e12:e. Spännande att börja försöka få ett plus igen. Yngsta sonen fyller snart fyra. Hoppas, hoppas att det inte kommer att ta så lång tid att bli gravid. Jag är ju mycket äldre nu och har dessutom en ny partner som inte alls vet om han kan bli pappa...
Svagt plus på cb plus i dag på bim-6( 4) omöjligt fånga på bild och tillräckligt svagt för att jag inte alls kan glädjas. Kan lika gärna vara ett spök då det är grått snarare än blått. Tog dock ett helt blankt likadant i förrgår.. Mår illa, har aldrig haft så här ömma bröst innan mens och molvärker i tjejmagen.
Stort grattis till alla plus och alla andra ett stort lycka till nästa gång eller nu om ni ej nått bim.
Väldig mensvärk. Jobbigt att känna att den ev. är på g ändå. Ca 5-6 dagar tidigt Isåfall. Åh vad jag inte vill att allt ska kretsa kring ett ev plu, ändå kan jag inte låta bli att älta symptom och testa.
Har du fått ett svagt svagt streck? Jag tycker mig tyda strecket. Jag fick det i måndags och fattade att jag var gravid. Idag tog jag nytt och det visar ett starkt plus! Så vänta och ta ett test om 2-3 dagar igen.
Mitt var också ett grått streck med något inslag av pyttelite blått som knappt gick att se.
De strecket som ska bilda ett plus reagerar enbart på hcg så egentligen är det väl ganska omöjligt för någon som inte är gravid att få ett streck?!
Tvärblanka skulle det stå????