• anlibabe

BIM maj 2015

På tisdag åker jag och sambon utomlands med all inclusive så det blir till att testa innan så man vet om man kan dricka alkohol eller inte. Efter äl hade jag massa symtom tyckte jag, men nu tycker jag inte att jag känner något alls..! Men ingen mens än! Men misstänker att cykeln är jätteoregelbunden, så förväntar mig inget heller. Testade i början på veckan och tyckte inte det syntes något mer än ett spökstreck, men efter att ha läst om spökstreck så börjar jag tro att det kanske var något mer......! Usch.. Vågar inte testa! Vill så gärna ha ett plus!!! Springer och kissar hela tiden tycker jag och vissa dagar är jag så törstig så... Jaja, tror ändå det blir negativt denna månaden! Men då blir semestern desto roligare! :)

• anlibabe

Jobbar natt hela helgen och tänkte testa idag eller imorgon när jag vaknar på eftermiddagen efter typ 7 timmars sömn. Men eftersom att jag tydligen är sprängkissenödig efter 1,5 timme hela tiden så har ju inte urinen stått tillräckligt länge i blåsan..! Blir galen!!!

• anlibabe

Soofa: vet inte riktigt eftersom att jag slutade med P-ring i april så det har liksom inte blivit riktigt regelbundet. Men två veckor efter första mens hade jag jättetydliga äl-symtom så jag borde vara på äl+18. Sen hade jag konstigt nog liknande äl-sekret veckan efter det, så då är jag i så fall på äl+11. Så jag vet inte alls..! Haft lite spottings, vilket jag aldrig har annars.. Tagit ett test förra måndagen som var negativt tyckte jag, men när jag ser andras test som varit positiva så blir jag tveksam. Det syntes nån liten skugga.. :/ haft massa symtom innan, men nu känner jag inget förutom att jag är svullen, törstig och kissar jätteofta...

Hur går det för dig?

• anlibabe

Ja, vi åker utomlands på tisdag också så det hade ju varit bra att veta spelreglerna inför resan! ;) ja, jag har kissat på tre stickor i hela mitt liv så är helkass på att läsa av, så kan nog behöva lite hjälp ;)

Vad spännande! Håller tummarna! Det är bara att mysa på nu då ;) vilket försök är det?

• anlibabe

Absolut! Jag återkommer ;)

Okej, vad spännande! Håller också tummarna för er! :) räknar med att du håller oss uppdaterade! :)

• anlibabe

Nu har jag snart hållit mig i fyra timmar..! Håller på att sprängas..! Räcker det för ett test?! Jag som annars har så tränad blåsa springer för jämt på toa nuförtiden.. Hoppas att det räknas som morgonurin i och med att jag har sovit... :)

• anlibabe

Har inte fattat det än! Mannen och jag är helt chockade, men överlyckliga! Innan hade jag tänkt att jag skulle berätta det på något riktigt häftigt sätt för honom, men jag bara gick som i en dvala till honom när han kollade hockey och sa: Babe! Jag är gravid! Och höll upp testet. Den minen alltså!! Önskar att jag hade filmat honom ????

Tack för alla grattis!! Nu ska jag bara försöka greppa vad som hänt och njuta av denna fantastiska dag!! Grattis till er andra och lycka till ni som inte plussat än!

• anlibabe
    soofa skrev 2015-05-17 18:29:32 följande:
    Men JA! :D Vilken dag det här är, TRE plus! Grattis! Nu får ni njuta av det här beskedet på semestern, vilken resa det kommer bli! :)
    Det kommer bli en underbar resa!! :) Redan reggat mig i diverse appar och jag är redan i vecka 5 (4+5)!! Helt galet ju :) Håller tummarna för dig nu!
  • anlibabe
    dinin skrev 2015-05-18 15:18:08 följande:

Tjohoooo!!! phphOoyhQ97503.jpg

Grattis!! Ses i tråden BF januari 2016 :)
Svar på tråden BIM maj 2015