Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

BIM maj 2015

Hej får hoppa in här om jag får. Jag var med i april tråden. Men kroppen ville skämta med mig å mensen kom 3 dagar sen. Å det gör den aldrig har en menskollapp. Så nu är jag rätt negativ . Min Bim är iallafall den 16/5 om man kan lita på kroppen just nu för den värkar knäpp

• NellieMeja

Ägglossningstestet blev positivt idag. Några dagar tidigare än beräknat. Men det är bara bra att det kom nu när det helg å man är ledig så kan det mysas extra mycket hihi.

• NellieMeja

Ojoj så mycket plus i tråden. GRATTIS. Hoppas ddet håller i sig å att hag oxå går ett fint plus senare i maj. Nu är i alla fall ägglossningen så nu är det bara den jobbiga väntan på bim

• NellieMeja
    debbie85 skrev 2015-05-09 20:38:13 följande:

Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?

Mina två gravidteter har jag inte haft några symtom alls nästan. Kanske vid v8 då tröttheten slog till rejält annars foglossning vid v13. Så därför blir jag så trött på mig själv när jag går å känner efter symtom hela tiden .När jag vet att jag inte direkt har .några gravidsymtom.
  • NellieMeja

Skit å skit. Har fått spottings 2 dagar innan bim. Kom helt oväntat oxå brukar kännas i tjejmagen att mens på G. Tack kroppen för denna start på långlediga. F-n. Jag trodde tyckte att det kändes som vi hade lyckats denna gången. Tycker detta är så ledsamt. Men har massor å göra i helgen äldsta dottern fyller 7år. Så det är kalas hela helgen så man får något att annat å tänka på. Varför ska det vara så svårt å bli gravid.

• NellieMeja
    Malin 845 skrev 2015-05-19 09:16:58 följande:

Hej! Ja för mig så vet jag faktiskt inte. Var länge sen bim nu men ingen mens alls. Pratade med bm igår och hon sa att visst kan jag ändå vara gravid men att det visar sig sent. Antingen det eller så ställer kroppen om sig efter att jag hade mina P plåster för några månader sen och mensen är då sen. Hoppas på plus men hoppet är inte så högt!

För mig gick det inte bra.Mensen kom 2 dagar tidigare denna gång. Förra mensen kom 3 dagar sen. Så min kropp å jag är rejält ovänner just nu.För när vi inte försöker få barn kommer den som en klocka.
Svar på tråden BIM maj 2015