Inlägg från: längtan 89 |Visa alla inlägg
  • längtan 89

BIM maj 2015

Hej! Får jag hoppa in här? Har min BIM den 25/5 alltså om 3 dagar, tog ett gravtest idag som visar ett svaagt streck, är jag gravid tro? Vad tror ni? skickar med en bild!

• längtan 89

Hej! Får jag hoppa in här? Har min BIM den 25/5 alltså om 3 dagar, tog ett gravtest idag som visar ett svaagt streck, är jag gravid tro? Vad tror ni? skickar med en bild!

• längtan 89

Blir lite förvirrad ändå, tog ett till test imorse (bim-2) på morgonurin och det var ännu svagare än det igår,nästan obefintligt, skulle aldrig testat men ville ju ha ett starkare!?????

• längtan 89

Trodde ju inte riktigt på mitt svaga streck för tre dagar sen, men nu på Bim-dagen tog jag detta o titta nu tror till o med jag på att jag är gravid!

• längtan 89
    maysus skrev 2015-05-26 10:42:55 följande:

Hej!!

Har BIM idag :)

Har haft känningar i 1,5 vecka ungefär men har haft svårt att tyda om det är PMS eller nåt annat ;)

I vanliga fall får jag bruna spottings två-tre dagar innan beräknad mens. Men har inte haft det nu.

Har haft halsbränna, ont i ryggen/svanken, har haft som håll i sidorna till och från, större aptit, molvärk, svettats, rikligare flytningar, knäppa humörsvängningar... Började nästan gråta igår när jag kollade på barnserie med min dotter där en tjej blev ledsen för hennes kille vart dum, ha ha! Har vart sur och grinig ena stunden för att sedan skratta. Har kort stubin... Dålig i magen. Bara idag har jag vart på toa tre gånger och jag har inte ätit nåt konstigt (ursäkta mycket info).

Igår kväll fick jag ont på höger sida i magen, typ vid troskanten. Kändes som kramp och håll på samma gång. Så brukar jag inte få innan mens.

Imorse kom det lite ljusrött på pappret när jag torkade mig och jag tänkte att nu var det kört. Satte på trosskydd och väntade på mensvärken som brukar komma som ett brev på posten. Jag har alltid jätteont i ett par- tre dagar men ingen värk kom. När jag kom till jobbet vid 7 var det lite molande värk som har kommit och gått fram till nu. Inget mer blod på varken papper eller i trosskyddet... Har aldrig börjat min mens med att det kommer rött. Bara brunt...

Jag klarar mig aldrig utan Ipren när jag får ont men har inte behövt ta någon nu.

Har även känt stickningar och typ att det svider i nedre delen av magen.

Jag önskar verkligen att det fanns säkrare tecken på en graviditet ;) Känns som att man går runt och letar efter minsta lilla nu...

Så jag hoppar gärna med på listan!! :)

Hade ÄL 12/5 och sexade på någon dag innan. Och har alltså BIM idag, 26/5.

Lycka till allihopa!! <3

Känner igen många av de där symtomen och jag plussade igår på min bim-dag! Ta ett test o kolla,hade aldrig kunnat hålla mig..
Svar på tråden BIM maj 2015