Anonym (sluta nu) skrev 2015-04-07 19:58:41 följande:
blabla om rasistfloskler.
Nu till poängen, du bryr dig inte om vilken gata dom svälter på men du bryr dig att dom svälter.
Så frågan är fortfarande varför du vill att dom ska svälta för du kan inte realistiskt sätt påstå att du kan mata tusentals som redan är här eller ytterligare några tusen som är på väg.
Tror? jag tror inget faktiskt, du däremot och din sidekick missionären verkar anstränga er till det yttersta att avhumanisera zigenarna till stackars hjälplösa handlingsförlamade offer utan nån som helst intelligens.
Det trista i det hela är att om dom hade ansträngt sig lika mycket på hemmaplan, inte isolerade sig från samhället, lätt sina ungar gå i skolan så skulle dom vara mycket välbärgade.
Det i motsatsen till att spela på andras generositet.
Givetvis, om man tvingar dom väck från vara gator kommer dom i slutändan få slut på länder att tigga i och tvingas med det till att jobba, snopet vad?
nej, du kan däremot ge mig en bilar i samma prisklass som det som postades i tråden innan, vad sägs?
En bmw kanske, kan ärligt säga att jag som icke tiggande arbetande man i svrige har inte råd med den bilen.
Anonym (Suck) skrev 2015-04-07 19:42:41 följande:
Och du bekräftar gång på gång att du har väldigt rasistiska åsikter, att du saknar förmåga att tänka dig in i andra människor situationer och att du inte har koll på den verklighet dessa människor lever i. Det måste vara tröttsamt att leva så, att känna så mycket h
Om du inte gillar att höra att du kommer med rasistiska uttalanden så är det bara att upphöra med rasistiska uttalanden. Det är superenkelt.
Ja, ja, ja. Du vill "hjälpa" människor genom att slänga ut dem och eller förbjuda att de ska få ta emot hjälp. Det är ju en underbar politik som kunde överföras på alla i Sverige som får försörjningsstöd. Vi kastar ut dem, eller "hjälper" dem genom förbjuda försörjningsstöd.
Givetvis, om man tvingar dom väck från vara socialkontor kommer dom i slutändan få slut på socialkontor att lyfta bidrag från och tvingas med det till att jobba, snopet vad? Sedan när vi gör likadant med sjukhusvård tvingar vi folk att bli friska. Underbar logik.
Jag ger dem hellre lite pengar, cigaretter, en gammal cykel och kanske en cykelhjälm.
Tigger du "en bilar" av mig nu? Så du var inte tacksam nog över den erbjudna tjugan. En cigg då?