free99 skrev 2016-06-26 21:01:45 följande:
BRÅ slutade för övrigt redovisa statistik uppdelat på etnicitet och även du vet nog varför.
Tror inte du har läst exempelvis Expressen senaste veckan. Finns ju ett antal artiklar där och vad jag vet så är Expressen inte SD´s tidning.
Tja, läs nedanstående och begrunda....ser inte ut att vara SD...utan är polisens uppgifter.
www.op.se/blaljus/gruppoverfall-sker-sallan-m...Av det utredningsmaterial som ÖP tagit del av framgår det att flera av kvinnorna som blivit slagna och hotade har lämnat varierande signalement. Det är ingen samstämmig bild som ges mer än att det rör sig om män i 20 och 30-årsåldern.
I de flesta fallen beskrivs männen som att de har ?utländskt utseende? vilket specificeras som mörkare hudton och att de ser ut att komma från länder i Mellanöstern.
Jo, jag såg att du länkade och det är också min tes att sverigedemokrater saknar de förmågor som gör att man kan förstå statistik.
Du lallade ju om att Löfven har tagit hit 100.000-tals män från Mellanöstern och Afrika och du ackompanjerar lallandet med enskilda exempel på invandrare som begår våldtäkt.
Inte desto visar statistik från Brå att våldtäkterna inte har ökat, så vad som händer är att vi sverigevänner konstaterar detta samtidigt som vi vänligt men bestämt säger ifrån när SD-klanen vill flytta sitt massrunkande till våldtäktsfantasier och skildringar från Ekeroths kloak avpixlat till FL.
Personligen finner jag tanken på SD-klanens våldtäktsfantasier så avtändande att om det inte fanns så mycket annat med sex så skulle jag föredra att bli munk.
Fast det är klart, en av de mer radikaliserade klananhängarna, en kommunpolitiker för SD, önskade att min dotter skulle utsättas för en gruppvåldtäkt. Det är vid sådana tillfällen man kan känna att stanken av sverigedemokratisk hederskultur är mycket genomträngande.