free99 skrev 2016-06-26 18:12:56 följande:
Man läser dagligen om bråk, knivattacker, våldtäkter och som idag mord på asylboenden (se länk)
Hur kunde vår regering ta emot hundratusentals män när man inte kan skydda kvinnor på asylboenden (och inte heller skydda den svenska befolkning).
Det är i situationer som denna som vår polischef brukar ägna minuter åt att tala om vilken sympati han har för gärningsmannen.
Hur kan någon ha förtroende för denna ledning av vårt land ???
www.expressen.se/nyheter/en-kvinna-har-hittat.../
Min teori är att de som nyttjar Ekeroths kloak avpixlat till slut blir så vana vid den bruna stanken att de börjar lapa i sig avloppsresterna.
I verkligheten har ju inte våldtäkterna ökat - men verkligheten har ju inget med åsikterna hos SD-klanen att göra.
Tyvärr är det inte bara SD-arna som formar sin världsbild från exempel som klanledarna serverar dem, det samma gäller skrikhögern.
All förmåga till analys och relevandskotroll har gått förlorad för de här klientelen.
free99 skrev 2016-06-26 17:38:48 följande:
Som sagt så tycker 96 % som jag kring hederskultur och en förkrossande majoritet säger nej till anhöriginvandring.
Löfvén har agerat för sent och med för lite åtgärder därav det dåliga förtroendet och det blir inte trovärdigt om man ena dagen säger välkommen till hundratusentals män och strax efter säger nej till alla kvinnor. Hade sunt förnuft rått i svensk invandringspolitik skulle vi hjälpt kvinnor och barn....så gjorde inte regeringen och då kan man inte få annat än dåligt förtroende hos folket.
Sedan om du tycker det är SD åsikter så är ju tydligen en stor majoritet för SD politik så då är det bara att säga grattis Åkesson ! (även om jag tror att M kommer få en hel del röster de också). MP med sina otäcka åsikter lär ju inte få några riksdagsplatser framöver och tur är väl det.
Klart en förkrossande majoritet säger nej till hederskultur och detta oavsett om det handlar om invandrarsubkulturer eller SD-subkulturen.
SD-subkulturen är den enda genuina endemiska hederskulturen vi har i Sverige.