chbw skrev 2015-06-17 16:18:35 följande:
Okej! åh häftigt :) Okej! Polen alltså. Dit man ska på bio då ;) Troligen blir det italien för oss i augusti/september. Kanske blir nån film där. Får se =)
Haha okej! Åh. drömmen. Mitt hår är jättetunt, o går till ungefär halva bröstet. Använder kokosolja ibland, o kör på balsammetoden. Verkligen bättre kvalitet på håret nu än innan =) Arganolja kanske jag ska ta och testa =)
Jo.. den har varit mildare, men börjar kännas oftare igen. Kan ju vara att hela "maskineriet" varit nedlagt när sköldkörteln varit dålig.. Får se hur det går/blir! :O Brösten känns som två stora blåmärken. Till och med min sambo reagerade på hur svullna de blivit... :p
Usch, hoppas smärtstillandena hjälpte dig?? Ja, det gör vi ju. Spännande! Håller tummarna för allihopa =)
Okej! Minns när jag skulle flyga senast. Andra gången jag nånsin flög, var 16. Övertyygad om att vingarna skulle ramla av, men gick ju hur bra som helst, förutom att jag mådde illa pga turbulensen.. =)
Ja! Tror ni kommer få en fantastisk resa! Du får berätta sen =)
Det ska jag göra! Ja, precis. Extra OB alla fyra nätter så rätt värt o jobba midsommar =) firar ändå inte
Åh så härligt! Här väntar jag på att sambon ska vakna så jag kan dammsuga hall o badrum från kattsand... Skulle fylla på nya lådorna, men säcken med kattsand (15kg) är rätt otymplig så hamnade lite här o där... :p
många stora kramar
Hej =)
Hur har din midsommar helg varit, på jobb? =)
Ja absolut är det värt att jobba när man får bättre betalt, detta året var jag ledig och jag har firat midsommar med mina föräldrar, det blev ett lugnt firande och väldigt skönt och lugnt.
Tyvärr har jag fått någon slags ryggskott, kan knappt röra mig känns det som. känns sådär när man ska packa och tvätta idag, ännu mindre imorgon när man ska flyga över 12 timmar, hoppas det släpper snart...
Ska försöka skriva här ibland under resans lopp, vore trevligt att hålla kontakten med er. =)
Kramar i massor