varningsljus skrev 2015-06-12 20:45:17 följande:
Usch jag förstpr det... hur känner du dig idag?
Har ni fint väder i Skåne idag?
jag har efter en intensiv arbetsdag äntligen landat i soffan med thaimat och fredagschoklad. Jobbiga förhör och stressig dag på jobbet, äntligen helg!
Imorgon kommer min lillebror upp från Blekinge och stannar till midsommar. Han ska hjälpa mig med hunden när min sambo är borta nästa vecka. Ska bli mysigt med besök :)
Ja tänk om... vsd underbart det skulle vara! Jag läste i en tråd här på familjeliv om en metod som verkat framgångsrik för många. Ska se om jag hittar den igen och länka. Hahah bygger i stora drag på mycket mys innan och vid äl ;)
Hoppas du får en lugn jobbhelg!
Kramar till dig
Hej
Idag känns det bättre men så fort jag tänker på det kommer en skvätt tårar, nu har jag PMS också så jag är mycket känslig. Har svinont i brösten denna gången och kunde knappt springa när jag var ute i skogen idag, hehe.
mensen bör dyka upp i helgen...vart är du i din menscykel? =)
Åh vad trevligt med lillebror på besök, skönt att få lite hundhjälp. Imorgon ska jag passa syrrans hund hela kvällen och han ska nog sova över hos mig, hon behöver lite avlastning nu när hon har en liten bebis och jag ställer gärna upp.
Det har varit underbart att bli gravida samtidigt och sen följa varandra hela vägen, tänkt så underbart...hehe den länken skulle jag verkligen vilja läsa man gör ju nästan vad som helst för att få en liten, jag har till och med börjat be till gud om ett litet mirakel...för om det kan hjälpa så är det ju värt försöket, hehe man blir lite smått galen av denna väntan..hehe...
Hoppas du nu får en mysig vecka med lillebror, mys på idag efter en hårdarbetsdag det är du verkligen värd, ät lite choklad för mig med. =)
Kramar i massor till dig...