jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Det kommer bli bra <3
Det kommer bli bra <3
Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig! <3
Jag ville bara dubbelkolla; jag kommer åka ner och träffa den mannen som jag har pratat om tidigare nu under sensommaren. Kommer det sker passion mellan oss eller är det bara vänskap från hans sida? Kommer jag få kyssa honom?
Kramar
[quote=76700813][quote-nick]Lillmajsan skrev 2016-06-10 14:45:15 följande:[/quote-nick]Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig! <3
Jag ville bara dubbelkolla; jag kommer åka ner och träffa den mannen som jag har pratat om tidigare nu under sensommaren. Kommer det sker passion mellan oss eller är det bara vänskap från hans sida? Kommer jag få kyssa honom?
Kramar[/
Puffar
Tack snälla för svar! <3
Jag ska mail familjeliv om din önskan då jag vet att du förgyller mångas dag med dina svar. Tack!
Kramar!<3<3<3
Hej vännen! <3
Måste bara fråga; kommer det vara värt att åka ner och träffa den mannen eller kommer jag ångra mig bittet? Tänker på hemmafronten. Kommer det vara värt det? Vad ser du i min framtid tiden efter resan?
Mycket tacksam för svar!
Varma kramar! <3 <3 <3
Hej ser enbart en tillfällig passion så inget kommer förändra sig men om det bara är det du vill ha så blir det ju trevligt fast får ändå in någon liten viskning att ta det lugnt... Kram PS har du kontakt med honom nu?
Tack för svar!<3
Ja det är bara tillfällig passion jag är ute efter. En två veckors flört så att säga. Dock kommer jag ju inte tacka nej till om det händer flera gånger under de två veckorna.
Ja jag har lite sporadis kontakt med honom nu. Hur så? Vi bruka talas vid ungefär var tionde dag. Han är otroligt trevlig att prata med.
Viskning att ta det lugnt säger du. Vad kan det betyda?
Kram<3
Hoppas att du få en bra dag och att du snart mår bättre! Tänker på dig<3
Hej igen vännen!
Du undrade om jag forfarande ha kontakt med mannen jag träffade. Ja det har jag. Varför fråga du? Vad betyder viskningen om att jag ska ta det lite lugnt? Vad ser du mera om han och mig?
Tacksam för svar.
Kramar<3
Hej igen vännen!
Du undrade om jag forfarande ha kontakt med mannen jag träffade. Ja det har jag. Varför fråga du? Vad betyder viskningen om att jag ska ta det lite lugnt? Vad ser du mera om han och mig?
Tacksam för svar.
Kramar<3