• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Lillmajsan skrev 2016-09-02 09:20:18 följande:

Hej! <3

Tog chansen igår och blev totalnobbad.

Vad ser du nu? Vet du sa att något skulle hända på denna resan. Men vad och med vem?

Känns inte så bra just nu.

<3<3<3

Kan tillägga att vi alla va väldigt berusade igår när jag försökte. Slutade med att jag idag bad om ursäkt för mitt beteende och skylde på alkoholen. Han sa att jag hade inget att be om ursäkt för och så log han på det där viset som bara han kan. Om inte annat så är det inget tvivel längre om han vet eller inte vad jag vill.

Suck!

<3
  • Lillmajsan

Han sa oxå att han inte ville såra mig. Att han tro att om vi hamnar i säng så kommer jag bli sårad.

Och detta hände igår och jag fattar ingenting!

Vad sjutton är det som händer med mig?!?

Stod och pratade med honom. En lilltjej kommer fram och börja prata. De prata sitt språk och jag ser hur hon pekar upprepade gånger på mig och honom så det är uppenbart att de pratar om mig. Energin är god. Förstod ett ord som tösen sa och det va kontakt, han nickade och sa något samtidigt som hon pekade på mig och sedan på honom. Han vill inte tala om vad hon sa. Men hon log och pekade och tittade upprepade gånger på honom och mig. Helt plötsligt började jag känna mig konstig. En blandning av panik, nervös, började skaka och kände mig nästan fysiskt illamående. va bara tvungen att gå därifrån och det tog säkert 20 min innan jag började känna mig ok.

Vad va det som hände?

• Lillmajsan

Hur kommer morgondagen bli? Ska ut med en vän på kvällen. Det är min sista kväll här. Kommer jag bli besviken? Eller kommer han dyka upp? Han vet vad jag vil....

<3

• Lillmajsan
    Lillmajsan skrev 2016-09-05 19:58:38 följande:

Hur kommer morgondagen bli? Ska ut med en vän på kvällen. Det är min sista kväll här. Kommer jag bli besviken? Eller kommer han dyka upp? Han vet vad jag vil....

<3

Jag behöver inte fundera mera. Det kommer aldrig bli något med honom. Men jag undrar fortfarande om morgondagen.

<3
  • Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-09-06 08:26:49 följande:

Fick en känsla att ni kommer prata sista kvällen men då får ju han komma

Tack för svar! <3

Så bara prat? Inget mera? Vi pratades vid i går kväll därav att jag är säker på att det inte kommer hända något fysiskt mellan oss. Men ändå stämmer inte hans ord ihop med vad hans händer gör. Igår körde han in sina fingrar underifrån i mitt hår och började massera min hårbotten. Fem minuter senare när jag satt högst upp i en trappa gick han förbi mig och strök mig längst ryggen. Från nacken ner till svanken. Han va alltså tvungen att böja sig ner för att göra det. Något som han inte alls hade någon anledning till att göra. Det är sådana här småsaker han gör som få mig att fortfarande hoppas... Som få mig att fortfarande vilja. Vet att jag låter som en dum och omogen tonåring nu men jag har aldrig träffat någon som påverkar mig så som han.

<3
  • Lillmajsan
    Lillmajsan skrev 2016-09-06 13:22:13 följande:

Tack för svar! <3

Så bara prat? Inget mera? Vi pratades vid i går kväll därav att jag är säker på att det inte kommer hända något fysiskt mellan oss. Men ändå stämmer inte hans ord ihop med vad hans händer gör. Igår körde han in sina fingrar underifrån i mitt hår och började massera min hårbotten. Fem minuter senare när jag satt högst upp i en trappa gick han förbi mig och strök mig längst ryggen. Från nacken ner till svanken. Han va alltså tvungen att böja sig ner för att göra det. Något som han inte alls hade någon anledning till att göra. Det är sådana här småsaker han gör som få mig att fortfarande hoppas... Som få mig att fortfarande vilja. Vet att jag låter som en dum och omogen tonåring nu men jag har aldrig träffat någon som påverkar mig så som han.

<3

Puff puff<3
  • Lillmajsan

Hej vännen! <3

En sista fråga om mannen utomlands. Kommer vi träffas en gång till? Fick en tanke om det du sa om tredje kvällen, kunde de vara tredje gången jag åker dit det gällde? För hans ord stämmer inte överens med vad hans händer gör. Och idag smsade han mig och kallade mig babe... Kan det vara så att det är så att HAN är rädd för att bli sårad?

Skulle verkligen uppskatta svar!

<3<3<3

• Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-09-08 09:01:52 följande:

Han är försiktig och ja ni kommer träffas igen men det dröjer

Handlar det om månader eller år?
  • Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-09-08 09:26:49 följande:

Ca 1år

Tack snälla för svar!

Har nu en annan fråga i ett helt annat ämne.

Jag har blivit erbjuden att bli partners i ett företag. Jag har tackat ja. Kommer det bli bra? Är faktist lite rädd då jag aldrig har tagit en sådan här stor risk innan.

<3
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd