• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Vi fick huset!!!!!

Du är så himla bra!??

• Lillmajsan

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med dig!

En fin man som jag träffat ca en vecka visa intresse, tro jag...????

Vad ser du?

Kramar!??

• Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-04-25 17:29:27 följande:

En trevlig kille som verkar ärlig är han charmig och framåt så avvakta lite är han lugn go for it :) <3

Det är just det som är problemet.... Han är avvaktande ena stunden och i nästa så fråga han om jag kan stanna en vecka till. (Är utomlands) han har erbjudit mig jobb, han har lånat ut sin bil till mig( efter två dagar!!!!) jag har börjat se en lekfullhet i honom som är riktigt sexig och han har nog de finaste bruna ögon jag sätt på denna jord!! Och vi bor ett ex antal hundra mil i från varandra. inget har hänt mera än kramar men det känns som om man tittar i spegeln och ser sig själv när man tittar på honom.

Kan du ser vad han känner? Tänker? Önskar?

<3
  • Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-04-26 07:17:12 följande:

Känner det som ni kommer ses igen men är inte så säker på om det kommer hålla känns mer som en passion

Kram

Tack för svar!<3

Att det inte kommer att hålla är jag redan medveten om.?? Påg av olika omständigheter så skulle det aldrig fungera. Men jag skulle vilja veta vad han ser hos mig... Om han saknar mig nu när jag inte är där längre... Om jag är mer än bara en vän i hans ögon eller om jag bara har inbillat mig... Ser han mera?

Jag känner nämligen att varför i hela värden skulle den vackraste mannen som finns på denna jord finna mig minsta lilla attraktiv?!?

<3<3<3
  • Lillmajsan

Hej!

Jag hoppas att allt är bra med dig! <3<3<3
    Och tack så mycket för dina senaste svar till mig!{#emotions_dlg.flower}
    Jag skulle vilja veta lite vad du ser så jag skicka bilder på mina och den mannen jag träffade utomlands ögon.
    Vad ser du?
    Jag tro vi kommer att träffas igen men jag är inte riktigt säker på vart jag har honom och det gör mig osäker. När denna bilden på honom togs så tittade han rakt på mig.
    Tro du att jag någon gång kommer få kyssa honom eller är det bara drömmar??
    Vet att det aldrig kan bli mera än en sommarflört men ändå.... Vill så gärna ha den mannen så det gör ont!

Kramar!<3<3<3
  • Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-05-26 09:34:11 följande:
    Hej ser inte er tillsammans :<3 ni kan träffas en gång till för enbart passion fast ser inte er två tyvärr kram <3
    Hej!
    Tack snälla för svar!

Det är just passionen jag är ute efter, inget annat. En veckas passion och sedan åka hem och fortsätta mitt liv här.
    Så du säger mig att om jag åker ner igen så kommer det hända saker mellan oss? Han vill att det ska hända? Att han vill ha mig som jag vill ha honom? 
    För jag kände en otrolig sexuell energi emellan oss sist. Va det bara jag som inbillade mig eller var det ömsesidigt?

Kram<3
  • Lillmajsan
    fredsduvan skrev 2016-05-26 09:50:35 följande:
    Det var nog ömsesidigt men han är flirtig och har haft många så skydda dig ;) kram
    Tack!
    Jo att han har haft en hel del förstår jag oxå men tack för varningen! <3
    Så du tro inte att jag kommer bli besviken om jag åker ner igen?
    Att jag kommer få den mannen för en natt? Eller tre ;-D

Kram<3
  • Lillmajsan
    Lillmajsan skrev 2016-05-26 09:56:48 följande:
    Tack!
    Jo att han har haft en hel del förstår jag oxå men tack för varningen! <3
    Så du tro inte att jag kommer bli besviken om jag åker ner igen?
    Att jag kommer få den mannen för en natt? Eller tre ;-D

Kram<3
    *puffa*
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd