• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hej igen vännen. <3
    Tycker detta är så himla intressant. Som jag sa så tycker jag att du är så duktig! Förlåt att jag är påstridig. Oskyldig Men vill veta mera!

• Lillmajsan

Hej igen!
    Det blåser förändringarnas vind på min sambos jobb nu. Kan du känna något om det?

Kramar

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-10 12:02:43 följande:
    Ja känner förflyttning kan vara resor etc ser även utbyggnad eller utökning
    Ok. Något mer? Han är lite orolig och han kan inte riktigt bestämma sig om det är negativt eller positivt, det som händer.
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-10 12:08:47 följande:
    Kan känna förflyttning el omplaceringar så det beror nog på hur man själv vill ha det < 3
    Ja så är det ju alltid. Hihi.
    Det ända jag har som "krav" är att han ska ha ett annat jobb att gå till innan han säger upp sig, om han nu väljer att göra det. Så att han inte står där med bara A-kassa om han inte behöver det. Med tanke på jobbmarknaden idag så anser jag att man inte ska restera mer än nödvändigt. Men så är jg ju en mer också och vill gärna har mitt på det torra så att säga.
  • Lillmajsan

Hej igen vännen.
    Nu har jag en fråga igen. 
    Vet inte om jag har ställt den tidigare. 
    Det var någon annan i tråden som frågade om skyddsänglar. Då jag är mycket intresserad utav "andra sidan" så undra jag om du kan se/ känna någon/några runt mig?

<3

• Lillmajsan

Tack för svar!<3
    Ok. Vill du beskriva dom? Om du kan? Hur se de ut? Personlighet? Ålder? Årtionde/århundrade? Har jag träffat dom i livet?
    Många frågor och jag uppskattar alla svar jag får! 

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 16:55:34 följande:
    Kan vara början på 1900 talet
    Ok. Vad intressant! Vad kan du berätta mer? Har de något släktband till mig? varför är de runt mig?
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-11 18:13:40 följande:
    Vet faktiskt inte de kanske gillar när du bakar och stökar runt tryggt på nåt vis :)
    Baka vet jag inte. Händer typ en gång var femte år. Lagar dock mycket mat. 
    Har jag märkt av dm någon gång?
  • Lillmajsan

God kväll! Glad
    Vet inte om du svarade på frågan om du kunde känna något mera om mannen och barnet som va med mig om jag någon gång har märkt eller sätt dom? Har letat i tråden men utan framgång.

<3

• Lillmajsan

Ok då fråga jag för tredje gången....Glad 
    Jag kopierar in:
    Vet inte om du svarade på frågan om du kunde känna något mera om mannen och barnet som va med mig om jag någon gång har märkt eller sätt dom? Har letat i tråden men utan framgång.

<3

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd