• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 13:32:42 följande:
    Tack!<3
  • Lillmajsan

Kom på... Hur ser den ekonomiska biten för mig ut från nu och säg, tre år framöver? Bättre, sämre? Samma jobb, annat jobb, utan jobb?
    {#emotions_dlg.flower}

Och hur går det med mitt viktmål?

• Lillmajsan

Tusen tack för svar!
    Jag hoppas att du vet att det uppskattas mycket!Hjärta

Ja, det stämmer. Har varit tufft i perioder och i 90% utav gångerna är det inte blivit så pga mig självObestämd Så det vore underbart om det nu släpper lite.

Det tillkommer en hel del förändringar nu fram över på jobbet så det ligger något i det du säger om nya arbetsuppgifter. Några kloka ord på vägen?Solig

Cykla,,,, Inte min favvo precisObestämdSkrikandes
    Men jag fattar hinten.Solig *skrattar*

• Lillmajsan

Kan du beskriva min sambo?
    Hur ser han ut? Egenskaper? Styrka? Svagheter?

Vad kan du känna om mig och hur kommer det kommande året se ut?

Tack!{#emotions_dlg.flower} 

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 10:58:45 följande:
    hej :) nya arbetsuppgifter
    bättre ekonomiskt en resa
    sambo.. styrka snäll, rejäl nåt att hålla i när åskan går, smart , många projekt, hjälper andra svaghet slutför inte saker innan han börjar nåt nytt, perfektionist,
    Tack! Du är så gott som mitt i prick om min sambo! Gör han något så gör han det ordentligt. Inga halvfasoner här inte. Men det är dock inte altid han slutför som du säger. Han är inte så lång men passa mig perfekt då jag inte heller är högre än en tvärhand. ;-D  Haha! Men rejäl som du säger med breda axlar och "tjurnacke". Snäll så han är dum ibland och mån om alla han har runt sig. <3

Ska till Paris nu i maj med min mor och lillebror. Mamma har villat se Paris i många år. Min mormor ville så gärna dit också men kom aldrig dit. Det sker som sagt en del förändringar på jobbet så det ska bli mycket spännande att se vart det leder. kan du se något mera? Tycker att detta är väldigt intressant och du är väldigt duktig!

Tack för att du ta dig tid! <3
  • Lillmajsan

Jag undrade om du kunde känna något mer men fick inte svar på det. Du kanske inte kände något, vad vet jag. men jag ställer frågan en gång till och hoppas på svar; Känner du något mera om min framtid? Barn? Hus? Lägenhet? Bil ? Vänner? Familj? Händelser? Känslor? Ge mig allt du har!
    ;-DDD Haha!

{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Solig

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 12:33:57 följande:
    känner in bilar och att någon mekar med dem
    känner hus 
    känner att du är piggare nu än innan kan vara vårkänslor :)
    känner in nära vänner som gillar ta lite vin och prata om allt möjligt även djupa saker :)
    Det stämmer. Sambon mekar och jag står som en fågelholk. Hihi!
    Vi hur ett hus men gubben vill har eget. Kommer det bli så?
    Jag har varit väldigt trött i perioder. Så pass att det har känts som att det spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är lika trött för det. Och det är bättre nu. Och jag är lycklig lottad med mina vänner. Riktigt lycklig lottad!<3 Jag hade hoppas på att du hade svar på barnfrågan....Oskyldig Kommer inte ihåg om jag har frågat tidigare. Skäms I så fall ber jag om ursäkt! Kommer jag att bli gravid snart? blir det en fullbordad graviditet eller kommer den avbrytas? Kommer det vara en pojke eller flicka? Kommer barnet att mår bra? 

Förlåt att jag tracka dig!<3
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 12:46:34 följande:
    återkommer :)
    Tack! Hjärta Jag väntar med spänning!{#emotions_dlg.flower}Solig
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-04 14:29:38 följande:
    Känner att det funnits en avbruten graviditet tidigare

Känner en storväxt bebis :) var nån av er det som bebisar? ? :)

Känner en pojke kraftpaket som farsan <3 :)
    Hej igen och förlåt för sent svar!Hjärta
    Ok... Jag har dock aldrig varit gravid, vad jag vet. Gick på p-spruta i många år tills vi bestämde att "händer det så händer det". 
    Pojke,,, mmmm,,,,, min Erik! Det namnet har jag sagt att min pöjk ska heta sedan jag var tre år. Hihi! 
    Vad jag vet så var ingen utav oss storväxta...
    Kan du känna något mera??
    önska dig en härlig Lördagkväll!
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 19:55:59 följande:
    Hej <3 Fast tror denna bebis blir det :)

Så fint namn ! Känner nåt utslag och känner av en tand... :) och någon som älskar mjölk:)
    Tack för snabbt svar!
    Okej. Hjälp! FörvånadOch jag som redan inte vill föda. Huva mig! Hoppas du har fel. Flört
    Tack! Jag minns att jag satt i sägen en kväll och sa högt för mig själv "om jag någon gång får en pöjk så blir det en Erik" Hihi! Så man minns. Förvånad
    Jag har problem som kommer och går med en visdomstand. Kan det vara det? Utslag.... Det ända jag kan komma på är att jag får eksem då och då på baksida lår. Och att bror min har Psoriasis. Eller kan det vara att barnet får något? Hum.... Vi båda tycker om mjölk. Det är min hemliga kärlek.Flört
    När tro du jag bli gravid med det barn som du känner? Hur många barn kommer jag att få och kommer det vara pojkar eller flickor? 
    Något annat? vad var det om den avbrutna graviditeten? 

{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd