jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd
Njut av livet och ha en trevlig resa :)
Tack vännen!
Hoppas att du få en underbar midsommarhelg!
Hej igen. <3
Åker snart ner och träffar den där mannen jag har skrivit om tidigare.
Jag börja bli nervös!
Har han tänkt något på mig? Saknat mig? Ser han fram imot att jag kommer? Är säker på att han inte har sovit ensam alla nätter... Men stunderna där i mellan; har jag funnits i hans tankar?
Kan du säga mig om passionen kommer ske i början eller slutet utav resan? Eller om det kommer vara passion under hela resan?
Kommer vi någonsin att träffas igen efter dessa två veckor eller är det sista gången som vi någonsin ses?
Många frågor men jag hoppas att du kan svara på dom alla för jag går snart under här!
Önskar dig en underbar kväll!
Kramar!<3<3<3
Hoppas att du får en underbar dag med familjen!<3
Hej igen. <3
Åker snart ner och träffar den där mannen jag har skrivit om tidigare.
Jag börja bli nervös!
Har han tänkt något på mig? Saknat mig? Ser han fram imot att jag kommer? Är säker på att han inte har sovit ensam alla nätter... Men stunderna där i mellan; har jag funnits i hans tankar?
Kan du säga mig om passionen kommer ske i början eller slutet utav resan? Eller om det kommer vara passion under hela resan?
Kommer vi någonsin att träffas igen efter dessa två veckor eller är det sista gången som vi någonsin ses?
Många frågor men jag hoppas att du kan svara på dom alla för jag går snart under här!
Önskar dig en underbar kväll!
Kramar!<3<3<3
Hej ;) känns som det blir passion 3 kvällen och sen känner jag inte mer om någon fortsättning <3
Hej ;) känns som det blir passion 3 kvällen och sen känner jag inte mer om någon fortsättning <3
Så ändast ett tillfälle utav passion under resan och det inträffa tredje kvällen? Har jag uppfattat dig rätt?
<3
ja
En sista fråga bara; kommer han bli annorlunda efteråt? Negativt... Kall... Ett svin? Eller är det pga mig som det bara kommer att ske en gång? Att jag inte kommer vilja igen? Om jag visar initiativ igen efteråt... Kommer han att nobba mig?
Är lite rädd för att han ser mig/ kommer att se mig lite som "töm och glöm, vidare till nästa"
kan inte svara <3 bara känner att det blir avsliut kram