• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Jag har tre saker:

Kommer jag bli gravid inom en snar framtid och kommer då allt gå som jag hoppas eller inte. (du bör veta vad jag menar)

Vad menade spåkvinnan i AL om att jag är en "varulv"

Vad kan du berätta om Kinder.

Tusen tack på förhand!

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 12:29:59 följande:
    Tror du blir gravid och att det går bättre n

u men stressa inte då kommer det inte funka det är inte hälsosamt du är en sån som vill hjälpa andra hela tiden glömmer dig själv och du har lätt till skratt

Kinder?
    Min första katt. Har han det bra nu?

Och tack!<3
  • Lillmajsan

Måste fråga och är väldigt tacksam för svar... Killen jag förlorade oskylden till... Vad tyckte han om mig då, lekte han bara med mig eller menade han allvar? Fick så många dubbla singnaler från hans sida. Några år senare va det dax igen. Vad kände han då? Va oxå konstigt. Och nu, tänker han någonsin på mig och om, hur går tankarna då?

Mycket tacksam för svar då det är frågor jag har tänkt på i många år.

• Lillmajsan

S

Lillmajsan skrev 2015-02-21 15:07:33 följande:

Sedan skulle jag uppskatta om du vi berätta min personlighet.????????

Skulle varit smelisar och inte frågetäcken!
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-21 15:12:06 följande:

Renlig gillar inte smutsigt runt dig lugn lite medial har gjort nån ritning?? Slutat röka? Kärleksfull gillar inte envishet speciellt hos barn

Känner kollo??

Haha! Det va inte dåligt det! Slutade röka för typ tio år sedan och vill se mig själv som kärleksfull och ju, jag är lung och gillar har ordning omkring mig. Har aldrig varit mycket för barn men det har blivit bättre eller vad man ska säga de sista åren och nu kan jag tänka mig att bli mamma själv. Vad menade du med " känner kollo"? Förstod inte riktigt där.

Och tack igen för att du ta dig tid!
  • Lillmajsan

Hej igen!
    Jag vill börja med att tacka för att du tar dig tid och för de svar jag redan har fort!{#emotions_dlg.flower}
    Men jag kom på en sista fråga. Vad är det jag känner på natten, tidiga månar ibland? Det började i höstas en natt då jag hade väldigt svårt att somna men va typ död. Jag får som ett energiflöde som pulserar från mitten utav kroppen och ut. Det kommer som i stötar. Första gången jag kände det så låg jag på sidan och då fick jag även känslan om att "vagga" ner och upp fast jag låg stilla. Jag tro att det är någon/något som försöker säga mig något eller har jag gått och blivit knäpp?

Tusen tack på förhand!

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-02-22 12:01:24 följande:
    Kan inte svara tyvärr <3 det kan vara det undermedvetna som vaggar dig för att du ska varva ner stress varningssignaler
    Ok. Tack för svar ändå. <3
  • Lillmajsan

Förlåt men kom på en sak till nu när jag såg andra skriva.
    Känner du någon från andra sidan som vill mig något eller som bara bruka titta till mig ibland? <3

Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd