• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 20:28:12 följande:
    <3 återkommer ska ladda batterierna lite nu
    Det vet jag inte om det är ok alltså!FlörtFlörtSolig

Hihi! Självklart! Återkom när du orkar och kan! Att ladda batterierna är viktiga saker.SoligKyss
    Önskar dig en härlig fortsättning på Lördagkvällen och tusen tack igen för svar! <3<3<3
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 20:58:02 följande:
    Känner pojke som sagt och känner graviditet inom 1 år

Tror det blir 3 men den sista blir en sladdis :)

Kände rodnad på kinderna typ allergi
    Tusen tack för svar!!!!Hjärta

Min sambo har väldigt "röda" kinder och även ögonbrynen har röda pigment. Men ej allergi eller eksem där. Kan det vara det???
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 21:42:22 följande:
    Nej känner utslag så det kanske kommer.. hoppas inte så klart ,) <3
    ok. Nej jag tror inte att det kommer på han då han har haft det så länge jag känt han vilket är 15 år nu. Då måste det ju vara någon annan än min sambo det gäller. *funderar*
    <3
  • Lillmajsan

Måste även fråga, Kommer jag någon gång att gifta mig? För mig spelar det igen roll då det inte är viktigt för mig men lite ful att veta. Och i så fall, bli det med den sambo som jag har nu....

• Lillmajsan
    Lillmajsan skrev 2015-03-07 21:56:24 följande:

Måste även fråga, Kommer jag någon gång att gifta mig? För mig spelar det igen roll då det inte är viktigt för mig men lite ful att veta. Och i så fall, bli det med den sambo som jag har nu....

Kul menar jag ju och inte fulObestämd
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 21:57:12 följande:
    Typ som en allergisk reaktion som hettar på kinderna
    ok... *Klurar vidare* Inget jag känner igen men det kanske kommer som sagt.
    Kan du se vem det gäller?
  • Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-07 21:59:10 följande:
    Ja den du får barn med :) fast en jättelugn neutral vigsel typ utomhus eller borgeligt :)
    Haha! Det är Så mycket min sambo (och mig) om det nu någon gång blir så. Solig  Han har dock sagt att han inte vill gifta sig men jag vet att han skulle göra det om jag ville. Har dock aldrig längtat eller velat det så. Så du säger att den mannen jag lever med nu och har älskat i femton år också kommer att vara far till mina barn och den mannen jag kommer att gifta mig med?
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd