• Lillmajsan

jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd

Hur går det med min katt?

• Lillmajsan

Hon ligger inne med svår njursvikt och värden på över 1000. Normalt 100-148. 5-10%  chans att överleva. Vet ville avliva, jag ville kämpa lite till. Så nej, inget med benet och nej, inte bra. Hon visade symtom väldigt plötsligt.
    Tänkte att du kanske kunde känna lite om hur det kommer att gå.....

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-03-30 16:02:34 följande:
    Åå stackars liten kanske var nån gammal katt du haft jag fått in...
    kan så va...
    det värsta är att jag kan inte göra ett skit för henne. Kan bara lita på att hon är i goda händer och att jag snart få hem henne levandes. 
    Tack<3
  • Lillmajsan

Hej igen!
    Glad Påsk!<<3

Nu har min älskade vän gått över regnbågsbron.
    Och det gör så ONT!!!!
    Vet jag gjorde rätt men den stora frågan "men om" finns där och den är tung och farlig. Älskade henne så otroligt mycket! Hon var min bäbis, mitt barn!
    Och nu kan jag aldrig mera känna hennes päls i mina händer. Höra hennes kurrande när jag ska sova. Tassarna som trampar.<3

Men det var inte därför jag skriver till dig igen...

Jag tyckte jag kände henne i dag på morgonen. Jag låg i sängen och slumrade. Låg på mage. Vet inte om jag var vaken eller sov. Men jag fick den där känslan jag har frågat dig om innan. Blev lite luddig i huvudet. Och så tycker jag mig känna någon gå över skuldra/axeln. Titta upp med ett ryck och se en grå skugga, som i ögonvrån. Bara en sekund. Sedan "vaknade" jag. Känslan var borta och jag var klar i huvudet. Drömde jag? Var det mitt huvud som spelade mig ett spratt för att jag så gärna vill? Eller var det hon?<3

Var ärlig.

Tack!<3

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-04 12:41:34 följande:
    Känner att det var ett seriöst farväl <3 usch lider med dig fick själv avliva vår katt förra året...; (
    Tack för svar!
    Och tack för omtanken!<3
    Vill ju så gärna att hon få det bra. Att hon förstår varför jag gjorde det. Att hon inte lider mera. För det gör jag! Gör riktigt ont! Fysiskt ont! 
    Min skatt! 
    Vila i frid!

*nu gråter jag igen*
  • Lillmajsan
    Anonym (SL) skrev 2015-04-04 15:20:55 följande:
    Åh, vill bara ge en stor stor kram till dig! I år har min familj fått lämna över två hundar till himlen, och det gör så jäkla ont :( Men dom är alltid med oss, ända till det är vår tur att traska över till andra sidan, då möter dom oss där <3
    Tack snälla!!!<3
    Jag beklagar verkligen! Jag har då "bara" behövt ta farväl av en vän. Kan inte näs föreställa mig smärtan att behöva ta förväll av två. Rynkar på näsan
    *Kramar tillbaka*Hjärta
    Ja, det gör ont. Fruktansvärt ont! De säger ju att tiden läker alla sår, men just nu så tror jag inte ett smack på det. 
  • Lillmajsan

Hej!
    Chefen ville prata med mig idag innan jag börjar. Kan du se om det är positivt eller negativt?
    Kram

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-13 14:14:58 följande:
    känns konstigt nog som det är både och...Hjärta
    Ok. Kan du se vad det rör sig om?
    <3
  • Lillmajsan

Hej igen!
    Det visade sig att jag blev uppsagd. Du nämnde att du kände både positiv och negativa vibbar. Jag ser just nu bara negativa dock. Söker nu jobb som f*n och hoppas på att det kommer ge resultat. 
    Så nu är min fråga; Du nämnde tidigare att min ekonomiska situation skulle bli bättre under året. Det borde ju då innebära att jag kommer få ett jobb ganska så snart. Kan du se inom vilket område? Är det långsiktigt eller kortsiktigt? Kommer jag att trivas?
    Va på en intervju idag. Gjorde jag ett positivt intryck?
    Många frågor...
    Hoppas på svar på så många som möjligt.

Önska dig en bra dag!
    Kram!<3 

• Lillmajsan
    Anonym (bara testar :)) skrev 2015-04-16 19:20:16 följande:
    Hej <3 <3 ja det negativa var ju uppsägninging... men det positiva är nog att du får nystart i livet

Känner att du får jobb inom inte för all lång tid du får genom någon kontakt

Återkommer kram till dig
    Tack för svar! <3<3<3
    Ja, återkom gärna!
    Det uppskattas!<3<3
    Du har ju haft rätt på i stort sätt allt jag har frågat dig så jag tro på dig!
    Kan du se om det kommer bli inom tex handel eller servering?
    Vill aldra hellst handel....
Svar på tråden jag vill testa gissa på frågor ni har som en lättsam medial tråd