Sindyrella1983 skrev 2015-08-07 15:58:27 följande:
Åh då går vi på samma Jag gillar dom väldigt mycket! Känner mig trygg där. Jag går hos Berit (även om jag träffat alla nu när det varit sommar)....
Idag har jag en väldigt lugn bebis, jag gillar bättre när den bökar rundor hela dagen. Är väldigt öm i nedre delen av magen också, haft en del sammandragningar i natt så det kanske är lite "träningsvärk". Men om det håller i sig får jag ringa dom på måndag.
Kul! Jag älskar stället, gick även hos Catharina under utredningen, hon är väldigt bra! Vi går hos Maria nu under graviditeten, och det är så skönt att kunna ringa dit och få komma samma dag om man är orolig. Jag har bara gått hos Maria eftersom hon jobbat hela sommaren, men de andra har jag pratat en del med också. Och Kristin som är undersköterska är också underbar. Trivs nåt enormt där
Vi ska på föräldrarträffar med start 26/8 men det kanske bara är Marias gravida med där? Har ni fått nåt sånt inbokat? Min kollega som också gått där fick iaf gå på rundtur på förlossningen så det får du helt säkert också inbokat.