lisodan skrev 2015-08-26 06:31:41 följande:
Gud så söta små strumpor Smilla. Har ärvt en del randiga som inte alls (i min mening) passar till de bodys/byxor vi har. Funderar på att köpa några enfärgade. Lite fåfäng är jag allt Och, ja tycker också det ser ut som din mage har sjunkit lite.
Tror det är helt normalt med mensvärk i dina veckor Kakan, växtspurt. Men jag frågade ju också bm om det.
I går kväll fick jag värsta akutkrampen. Ungefär som vid mens. Den gick över hyfsat snabbt men blev en föraning om vad som komma skall. En bra sak var att jag helt automatiskt började andas annorlunda och medvetet och det hjälpte.
Så nu känner jag att det är dags att flytta in till lägenheten från kolonistugan. Jag vill boa helt klart, ha nära till sjukhuset och ha en egoalett och eget badtu
Ja vi har också några randiga men de är en del av en outfit, i övrigt är det vitt som gäller haha!
Vi flyttade aldrig ut till vår koloni. Dels för att vi hade en del renovering som inte blev klar pga vädret i juni och juli, men även dels pga toaletterna
är väldigt imponerad av dig! Hoppas vi kan flytta dit nästa sommar istället när vi har terasserna klara. Då kan jag kanske vara mer ok med de offentliga toaletterna eller tom vår mulltoa
vi bor dessutom bara 5 minuter från kolonin så det är lätt att åka dit och hem.