Kakan1976 skrev 2015-03-02 18:54:01 följande:
På Nordic tar man till TD.
Ok! Trodde alltid man tog någon vecka efter men då kanske det är i sin ordning att sluta idag! Ska bli så skönt att slippa!
Elliie84 skrev 2015-03-02 18:44:51 följande:
Hej, går med här om det är okej :) Plussade på ruvardag 10 men blev sedan överstimulerad och fick en cysta som gjorde att ena äggstocken vred dig två varv :/ Blev opererad vilket löste de värsta smärtorna. Var helt vidrigt kan jag säga... Har varit inlagd hela helgen och fick komma hem idag. Fortfarande överstimulerad grad 2 och ska på återbesök på sjukhuset i morgon. Har lite svårt att glädjas över graviditeten när man mår så dåligt och man oroar sig mycket. Ligger mest och vilar för det är så obekvämt att röra sig med den här magen som är svullen...blä. nu fick jag spy ur mig lite galla. vill försöka tänka att det värsta är över och att det bara kan bli bättre nu men det är svårt att inte tycka synd om sig själv. .. finns väl någon mer här inne som blivit överstimulerad har jag för mig?
Hur mår alla ni andra?
Elin
Välkommen! :) Usch, vilken jobbig start du haft! :( Förstår verkligen du haft svårt att glädjas när du mått så. Förhoppningsvis är ändå det värsta över nu! Visst var det så att du också hade insättning 11/2?